timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

összesen 150 bejegyzés
1  2  3  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2009.08.03. 16:21:12 (49767
Felhasználói profil
12.01 @ 191
mé ? Te is jösz Tisza Túrára ??? Összezavarodott
nem is tudtam.
na viccet félretéve : a héten ne keress és még csak meg se próbálj hívni mert be se kapcsolom azt a szart. TÚRÁZNI leszek  és ott csak 4 dolog ami érdekel : SÖR, BOR, PÁLINKA és az,hogy mi van a bográcsban. Cool  
Re: 2105S (49766)
válasz erre előzmények 2009.08.03. 16:11:06 (49764
Felhasználói profil
12.01 @ 191
a fogason. Bazz,hogy Te mikre nem emlékszel. Mán kezdtem örülni,hogy van egy átmeneti kabetom erre meg letöröd a jókedvemet. na lehet visszaadom ha olyan kedvem lesz. ha meg nem akkor befogom szerelős-melósnak. Nyelvet ölt  
Re: LacUS (49762)
válasz erre előzmények 2009.08.03. 15:54:12 (49761
Felhasználói profil
12.01 @ 191
Bakon. Széles vigyor
idén a rally az isten. most is arra készülök. aug-15-16 Szőlősardó-Perkupa. Már alig várom.
azé a szívó az marad szívó. Már sokat beszéltünk Imrével arról,hogy összemérjük a két szívót. Kié mit tud.
Visszatérve a turbósra: nem feledkeztem meg róla de most mást helyeztem előtérbe, Család, rally, szeretnék idén elkezdeni építkezni is. Nem kell félni előbb-utóbb csak összeütünk valamit. A Lada soha nem fog kimenni nálam a divatból így ha ismét előtérbe kerül a gyorsulás akkor nem kérdés a típus. Leszarom én a többi francos márkát. Nem nekem, vidéki parasztgyereknek való. Nyelvet ölt Széles vigyor Széles vigyor Kacsint  
Re: LacUS (49753)
válasz erre előzmények 2009.08.03. 15:18:17 (49751
Felhasználói profil
12.01 @ 191
1.3 szíjas. ott a jelzés : 2105S S mint SzíjaS. Nyelvet ölt Mosolyog Kacsint Kacsint  
Re: kombi (49741)
válasz erre 2009.07.04. 12:43:14 (47348
Felhasználói profil
12.01 @ 191
Attila !

most néztem a racing-en az euroringes köreidet. nekem úgy tűnik a video alapján,hogy az autó eleje magas a feneke nagyon ül  (de ha lentebb lenne az eleje akkor lehet jó a hátulja) és nagyon puha a felfüggesztés, borul az autó főleg gyors bal-jobb kombiban. ez látszik mikor időre mész de sajnos akkor is akikor csak a levezetőben csorogsz. ja és a diszkó felnik még mindig rajta vannak. Kacsint  
válasz erre 2009.05.19. 10:56:42 (44129
Felhasználói profil
12.01 @ 191
Srácok !

műszaki vizsgáztatást vállalok ha valakit érdekel. lehetetlen nincs. most hogy jön a KOE még lehet hogy Te is street lehetsz. elérhetőség : 2105t@tvnetwork.hu , a többit meg telefonon vagy személyesen. 
válasz erre 2009.05.18. 10:18:29 (44098
Felhasználói profil
12.01 @ 191
Zoli ! megvannak még az Rs9-es gumáid amiket a Talonra vettél ? mert ha igen akkor érdekelne hogy nem-e eladó. 
válasz erre előzmények 2009.05.11. 21:54:43 (43809
Felhasználói profil
12.01 @ 191
Mindenkinek szólt aki szponzort remél és vár.
Majd szóban elmondom hogy működik,nem szívesen írom le . 
Re: szabyk RST (43776)
válasz erre 2009.05.11. 09:21:42 (43772
Felhasználói profil
12.01 @ 191
Srácok !  Ti komolyan gondoljátok,hogy az autósportban a szponzoráció (ami említésre méltó) csak úgy van,hogy jön egy mecénás tele lével és puszira ad milliókat ? Juj akkor itt nagy még a homály. Sose lesz jelentős támogató akkor ha csak vártok erre. Ez sokkal összetettebb és bonyolultabb ennél. Nem írok részleteket de azokban a szakágakban ahol van támogató azt úgy kell elképzelni mint egy Ariel reklámot, akármilyen fekete a lepedő a végére tisztára lesz mosva. 
válasz erre előzmények 2009.04.09. 12:24:37 (42402
Felhasználói profil
12.01 @ 191
Gárdony.

minden évben lada találkozó van ott. minden adott: vízpart,hatalmas füves rész több száz autónak,faházak,150 m-re betonplacc bohóckodni... ja és fasza kocsmák. 
Re: Atommanó (42372)
válasz erre előzmények 2009.04.06. 15:43:15 (42331
Felhasználói profil
12.01 @ 191
igen ezt így kell csinálni. RWD .
az emberiség egyik legnagyobb butasága volt mikor a hajtást és a kormányzást egy tengelyre tették. Összezavarodott  
Re: Turboá (42322)
válasz erre előzmények 2009.04.06. 15:33:27 (42330
Felhasználói profil
12.01 @ 191
egyben van ,komplet. barna zsírpapírban. ha a 20 éveset tudjuk használni kb még 1 évet akkor szerinted egy ilyen vadi újat meddig? örökké??? 
Re: 2105S (42324)
válasz erre előzmények 2009.04.05. 21:56:01 (42316
Felhasználói profil
12.01 @ 191
ha kell szivattyú hívj, jó áron van.ja és most tudok kombi difit vadi újat, 0 km-s.  
Re: 2105S (42309)
válasz erre előzmények 2009.04.05. 11:03:12 (42308
Felhasználói profil
12.01 @ 191
link az ember.
a motor kb 10 nap és kész,hazahozom,karbival bejáratom,majd vissza és megy bele az okosság.
ha kész a tied feltétlenül hívj,kiváncsi vagyok.  
Re: 2105S (42306)
válasz erre előzmények 2009.04.05. 11:00:37 (42307
Felhasználói profil
12.01 @ 191
Széles vigyor ügyes. mi ezért komoly összegeket fizetünk,neked meg nem jó. 
Re: szabyk RST (42305)
válasz erre előzmények 2009.04.05. 10:05:48 (42304
Felhasználói profil
12.01 @ 191
jövő héten kapok választ. az enyém megjött de csak egyet hozott az ukrán. 
Re: 2105S (42302)
válasz erre előzmények 2009.04.05. 10:03:36 (42303
Felhasználói profil
12.01 @ 191
ez természetes,nem kell kérdeznem. a Ladának van egy olyan feelingje amit nem lehet utánozni.ha valaki beleszeret nehezen cseréli le. sok ismerősöm váltott típust ( bmw, subi,citroen,skoda) kérdik is miért nem hagyom a fenébe a "rossz" zsigát és ülök át másba de engem nem érdekel más. most készül egy elég komoly szívó motor , lecseréltem a bódét is , alig várom hogy fennt a hegyen kipróbáljam. 
Re: rambustibi (42293)
válasz erre előzmények 2009.04.05. 09:58:08 (42300
Felhasználói profil
12.01 @ 191
Hosszú egyes,ötfokozatú tolós. az egyes berakásához le kell nyomni a váltókart úgy mintha rükibe tennéd és utána jobbra fel. kettes a normál 1 helyén,lent szemben 3 és így tovább. ez a homológ váltó, nekem 6 fokozatú van normál H elosztásban, rövidebb 1-el.  
Re: Audi quattro (42287)
válasz erre előzmények 2009.04.04. 14:51:55 (42284
Felhasználói profil
12.01 @ 191
végre egy jó Lada. 
Re: rambustibi (42280)
válasz erre előzmények 2009.03.30. 16:16:44 (42208
Felhasználói profil
12.01 @ 191
igen én is azt használok. 3mm-t . rögzíteni popszegeccsel lehet , éppen a töréssel szembeni jó ellenállása miatt. viszont tényleg karcolódnak könnyen. én rakattam rá fóliát de az a baj hogy a polikarbonát nem viseli jól és felhólyagosodik egy pár hónap múlva. még egy tipp ha mégsem polizol: az üvegek véknyabbra csiszoltatása. ezt rallyban szokták alkalmazni mert ott az A és N csoportban tilos a csere. mondjuk a csiszolás is de azt nem nézik. így is lejön pár kiló.  
Re: hori (42198)
válasz erre előzmények 2009.03.29. 18:09:00 (42197
Felhasználói profil
12.01 @ 191
plexi törik,ráadásul nagyon balesetveszélyesen. polikarbonát szinte törhetetlen,nagyon rugalmas anyag. a 3mm víztiszta tábla (125x250 cm) kerül 14-16 ezerbe. az ülések száma ideiglenesen csökkenthető vagyis nem számít szabálytalannak ha kiveszed a hátsó üléssort  addig amíg cső nem kerül a helyére. a 6/1990 KÖHÉM rendelet szabályozza a forgalomban részt vehető gépjárművek műszaki paramétereit. ott mindent megtalálsz.  
Re: hori (42191)
válasz erre előzmények 2009.03.28. 15:50:32 (42142
Felhasználói profil
12.01 @ 191
ne akarjál plexit. jó lesz a polikarbonát,hidd el. 
Re: hori (42141)
válasz erre 2009.03.22. 19:57:21 (41804
Felhasználói profil
12.01 @ 191
Frankie !

már elnézést de a világ legboldogabb apukája én vagyok 2 és fél éve. de azért lehetsz te is nagyon boldog. Kacsint  
válasz erre 2009.03.22. 19:55:31 (41802
Felhasználói profil
12.01 @ 191
Grat minden versenyzőnek, kategóriától és helyezéstől függetlenül.

mint néző (most ez jutott) megjegyezném,hogy a super final iszonyat jó volt. szoros,érdekes versenyek. ezt feltétlenül meg kell tartani. csak egy dolog nem világos nekem ezzel kapcsolatban.  van e valami díjazása ennek ? mert ha nincs és csak a nézőknek megy akkor nem a profi és street döntők között kellene lennie mert így aki a streetben érdekelt és gyűjtögetné a  pontjait az kockáztatja a technikát.  
válasz erre előzmények 2009.02.12. 14:45:06 (39962
Felhasználói profil
12.01 @ 191
írtam egy hosszú HSZ-t majd  kitöröltem. Attila ne vedd magadra még véletlenül sem, nem személyeskedem csak Te voltál aki hozzászólt a témához utoljára. Mindenkinek szól.

Az hogy ki kivel csináltatja az autóját az mindenkinek szuverén joga. Biztos megvan a magyarázat. Ezek után kívülálló embernek semmi köze nincs a dologhoz. Na pont ezt nem tudják egyesek elfogadni és személyes sérelmeiket rávetítve a másik, teljesen vétlen félre, baszakodnak. Inkább kussoljanak és a pályán bizonyítsák valós,vagy annak vélt igazukat.
A lexikai tudás nem biztos,hogy ott a 402-őn is elegendő lesz.

Egy válasz ami tartalmaz hiányosságokat nem feltétlenül vezethető vissza az okoskodásra. Inkább tájékozatlanság. Azt meg építő jellegű kritikával kellene pótoltatni nem egyből "anyázással".

Sok mindent lehetne itt írni de szerintem tök felesleges,inkább szegelek a "vason" (üvegszálon) valamit.

 
Re: Attila S2 (39957)
válasz erre előzmények 2009.02.06. 21:36:38 (39297
Felhasználói profil
12.01 @ 191
ESI  !

nem vagyok gyagyás,tudok olvasni. akkor neked mint esetleg lasabban gondolkodónak elmagyarázom a mondanivalóm lényegi tartalmát. figyu: ha van egy szabály akkor az kőbe vésett legyen ne vízfestékkel írott. eddig oksa? ha a forgalmi engedély tartalmához ragaszkodik a szabályalkotó akkor a teljes dokumentumot nézzük és veszük alapul. ha lenne apróbetűs rész a szabályrendszerben akkor ott fel kellene tüntetni,hogy nem számít a teljesítmény adat. de NINCS. vágod? tehát a stroker azé nem állja meg a helyét a streetben mert nem felel meg a forgalmiban leírtaknak. ha a forgalmihoz viszonyítunk egy bizonyos adatot akkor mindet ahhoz kell mérni. vágod? mert az az etalon. és ez van leírva,követelve. nincs kivétel. ennyi. ezen nincs mit kötekedni. az hogy így a street mezőny nagy %-a menne a lecsóba szerintem világos.

vágod már? nincs kérdés mert ez tény. van egy szabály és nincs kivétel SEMMIVEL. ez a szabály.  
Re: ESI (39253)
válasz erre 2009.02.06. 15:36:48 (39248
Felhasználói profil
12.01 @ 191
nem igazán szoktam mostanában beleszólni semmibe mert így béke marad a házam táján de most feltennék egy kérdést. hozzáteszem nekem aztán KURVÁRA mindegy,hogy kinek milyen strokere,túlméretes dugója,üvegszálas eleme vagy a tököm tudja milye van. leszarom. építeni kell egy verdát és azzal versenyezni ott ahol engedik. DE ! és itt a kérdés:
a forgalmiban szereplő adatoknak megegyezőnek kell lennie az autó tényleges állapotával ?

és nem várok választ mert már számtalanszor leírták : IGEN és akkor street a street.
nos ezek után tök mindegy,hogy van e strokered vagy nincs mert a HATÁLYOS MAGYAR JOGSZABÁLY NEM ENGED 10%-NÁL TÖBB TELJESÍTMÉNY NÖVELÉST CSAK ÉS KIZÁRÓLAG AKKOR HA AZ DOKUMENTÁLVA VAN.

Hoppácska ! mit is jelent ez? -átépítési engedélyt? igen
                                           -tervdokumentációt ? igen
                                           -csak és kizárólag a közlekedés felügyeletnél vizsgáztatható ? igen

akko most hogy is van ? a forgalmiban lévő adat a teljesítményre vonatkozólag HAMIS a valósághoz képest. na akkor tessék óvni meg kizárni. az autó nem street mert nem felel meg a kiírásnak. ennyi.

ezen tessék elgondolkodni és ne kössük az ebet olyan karóhoz ami nincs elég mélyen leverve mert még elszabadul az a kurva dög és picsán harap.

hangsúlyozom nekem semmi közöm a streethez és nem is kívánkozok oda csak egy eszme futtatás a részemről.  
válasz erre előzmények 2009.02.05. 23:05:35 (39224
Felhasználói profil
12.01 @ 191
csak nekem nagyon sokba kerül. Nyelvet ölt
0,1mp-be. na nem baj ennyit megér. Kacsint Széles vigyor  
Re: LacUS (39223)
válasz erre előzmények 2009.02.05. 22:58:18 (39222
Felhasználói profil
12.01 @ 191
mondasz valamit kedves barátom !
volt a kezemben és ez volt az első reakcióm nekem is. dög nagy súlya van.
orrnehéz lesz a kocsi tőle. nem is kéne, pfuj. 
Re: LacUS (39221)
válasz erre előzmények 2009.02.05. 22:47:03 (39219
Felhasználói profil
12.01 @ 191
add nekem !

úgy látom szériába passzolna a zsigulihoz. Széles vigyor  
Re: Fapuma8 (39184)
válasz erre előzmények 2009.01.26. 14:57:44 (38638
Felhasználói profil
12.01 @ 191
én nem árulok BMW V8-at. nekem nincs ilyen de ha lenne se raknám be a Ladába. a Zsiguli maradjon csak az ami. egyetlen idegen dolog benne a hátsó híd mert az Fiat 132-ből való. sajnos meg kellett lépnem ezt mert félek hogyha egyszer tapadós gumi kerül alá akkor a hajtás látja kárát. a szívó Zsigulim is el tudja törni a féltengelyeit ezért választottam a cserét.
Természetesen a motor továbbra is Lada marad,ebből kell a maxot kihozni. egyelőre a régi kerül vissza némi változtatással és egyszer talán megépül az is ami fejben már kész van. 
Re: Zolti (38627)
válasz erre előzmények 2009.01.25. 16:51:45 (38622
Felhasználói profil
12.01 @ 191
remélem tényleg könnyű lesz. ha nem akkor legalább máshol helyezkedik el a súly nagy része. 
Re: AudiMaxPower/Szili (38611)
válasz erre előzmények 2009.01.25. 16:49:34 (38621
Felhasználói profil
12.01 @ 191
remélem idén.
csak egy dologtól függ : $
 
Re: szabyk RST (38610)
válasz erre 2009.01.14. 14:21:47 (38263
Felhasználói profil
12.01 @ 191
Zoli vagy Roland  !

ha lehetne kérnem idén is a 333 as rajtszámot azt megköszönném. tudom tavaly is kértem és mégse voltam versenyen, sajnos, bár tudtam volna indulni. szóval ha nem nagy kérés akkor igényt tartanék rá. idén biztosan ott leszek. köszi 
válasz erre előzmények 2009.01.12. 21:58:48 (38198
Felhasználói profil
12.01 @ 191
hú haver ! 400kg, az mesefasza lenne.
örülök ha a 800-at nem lépi túl menetkészen + én.   
Re: szabyk RST (38168)
válasz erre előzmények 2009.01.12. 21:56:19 (38194
Felhasználói profil
12.01 @ 191
itt vagyok csak olvasgatok,nem pofázom bele a "nagyok" dolgába.
jól írja Szabi,reszelgetek ahogy időm és zsebem engedi. idén biztosan fogok versenyezni.  
Re: AudiMaxPower/Szili (38167)
válasz erre előzmények 2009.01.12. 15:48:37 (38154
Felhasználói profil
12.01 @ 191
ha tényleg érdekel a dolog lehet van pár tippem,nem ígérek semmit. továbbiak : 2105t@tvnetwork.hu 
Re: Fapuma8 (38128)
válasz erre előzmények 2009.01.11. 17:32:35 (38039
Felhasználói profil
12.01 @ 191
Sanya !

tudnál küldeni képeket a Red Rocket építéséről. minnél többet ha kérhetem és főleg a szerkezeti átalakításokról. az érdekel elsősorban meddig mentél el a kivágásokkal  hol és hogyan pótoltad a hiányzó tartást. cím: 2105t@tvnetwork.hu
köcce. 
Re: civiccoupe (38036)
válasz erre előzmények 2008.12.08. 21:08:57 (36876
Felhasználói profil
12.01 @ 191
szeva !

mostanában csak olvasgatok,ritkán írok. tudod, "ne szólj szám nem fáj fejem".
a szekér megvan,idei évet kihagytam,jövőre talán. azért elkezdtem építgetni. bővebben a csaba fórumán olvashatsz mit is csinálgatok. remélem jövőre mindketten ott leszünk a rajtvonalon. 
Re: AudiMaxPower/Szili (36828)
válasz erre 2008.12.06. 14:26:27 (36825
Felhasználói profil
12.01 @ 191
Ave !

a minap az egyik videos portál fórumán hivatkoztál a saját 1/8-os táblázatodra. kérdésem lenne,hogy mi alapján van a sorrend. mert az én áttekintésemben erősen hibás,nem naprakész.
ha jól látom akkor szerintem nem kéne belinkeljed addig míg nem javítod ha tévedek akkor : "már elnézést" . 
válasz erre 2008.11.27. 16:48:55 (36507
Felhasználói profil
12.01 @ 191
Szaby !
ha adok adatokat számolnál nekem is,hogy milyen kerékméret lenne a legoptimálisabb? 
válasz erre 2008.11.27. 16:47:29 (36506
Felhasználói profil
12.01 @ 191
Tud valaki olyan műhelyt ahol megbízhatóan vágnak(rövidítenek) hídtokot és hozzá a féltengelyeket is vágják és ricnizik? köszi 
válasz erre előzmények 2008.08.27. 11:05:22 (27723
Felhasználói profil
12.01 @ 191
én csak egy dologtól tartok: kint van a bódé a szabadban. elég sokat flexeltem rajta, sok a friss heggesztés is és félek,hogy ha bejön az őszi-téli csapadékos idő akkor kuka lesz. ergo előtte legalább be kéne tenni a motort a helyére (na pont ez a bibi mert jelenleg nincs helye) és garázsba vinni. egy tuti biztos: vagyok annyira elszánt,hogy befejezzem. 
Re: audi (27708)
válasz erre előzmények 2008.08.25. 21:18:26 (27674
Felhasználói profil
12.01 @ 191
nem tudom mikor leszek kész. belekezdtem egy nagy átalakításba de most jegelem pár hónapja már. sajnos. minden a pénztől függ. ráadásul a rallyról sem tudok lemondani így nagyon nehéz,bár most egyikre sincs anyagi forrás.szépen lassan rendeződnek a dolgok,reményeim szerint valamikor jövőre elkészülök. de addig is,hogy ne maradjak adrenalin nélkül ,elővettem a garázsban 3 éve porosodó gokartomat és havonta 1x lemegyünk haverokkal Kecskemétre. valami kell mert nem bírom ki száguldás nélkül. 
Re: audi (27659)
válasz erre előzmények 2008.08.25. 12:43:19 (27646
Felhasználói profil
12.01 @ 191
köszi az elismerést. sokan csak a motor építését és a progizását tartják munkának. tény hogy Csaba rengeteget dolgozott az említett két dolgon de csak a nejem,a barátaim és én tudom hogy mennyi munkaórám fekszik az autóban. ha azt az időt összeadnánk akkor elmehetnék nyaralni 2010-ig(majdnem)  
Re: audi (27619)
válasz erre előzmények 2008.06.06. 18:08:58 (24851
Felhasználói profil
12.01 @ 191
Szívesen.

nekem is szimpatikus a srác hozzáállása és teljesem maximalista.Remélem össze jön neki. 
Re: pnanassy (24849)
válasz erre 2008.06.06. 13:00:09 (24841
Felhasználói profil
12.01 @ 191
Ave , Peti !

Itt a srác telszáma.: 06 20 211 8624
Nyugodtan hívjátok fel,mivel ő kért meg arra,hogy nyilvános fórumokon említsem meg.
Én csak nagyon-nagyon röviden írtam azt amit tőle hallottam.  
válasz erre 2008.06.05. 21:15:13 (24783
Felhasználói profil
12.01 @ 191
ha valakit érdekel egy olyan computer amely jobb mint a Vems, rugalmas és sokoldalú mint a Motec de okosabb az szóljon és összehozom a feltalálójával. Szakmai kérdésekkel kíméljetek,ez még keresksdelmi forgalomban nam kapható. Jelenleg elkészült az amelyik párhuzamosan dolgozik a gyári egységgel így olyan dolgok mint pl ABS is kezelhetőek ( utcai verziókba) és kb 2 hónap múlva elkészül a full racing kivitel. nem gagyi ,iszonyat okos egyfajta mesterséges intelligencia. persze tudom ,hogy először mindenki kétkedik de még most lehet viszonylag időben lépni mert megy a cucc világpiacra. 
válasz erre előzmények 2008.04.20. 13:17:01 (22247
Felhasználói profil
12.01 @ 191
ezt jól látod,nem lehet elég korán kezdeni. ha beültetem a lányokat (18 hónaposak) a volán mögé nincs az az ajándék amivel ki tudnám csalni őket. úgy kormányoznak és váltanak mintha kötelező lenne. hamarosan az is lesz Kacsint  
Re: Sychter (22238)
válasz erre előzmények 2008.04.20. 13:13:49 (22246
Felhasználói profil
12.01 @ 191
Gizi !
ismerős nekem ez a mozdulat.  hasonló sapikat hordunk mi is. 
Re: ave (22223)

összesen 150 bejegyzés
1  2  3  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!