Fog ez még javulni
A motorban még van, csak a váltó nem biztos, hogy tovább terthelhet?.
Tesztelni, motort hangolni, tanulni mentünk.
Minden jól haladt, és a végére még verseny is lett bel?le.
Igaz, hogy T.Tamás gyorsabb volt a dönt?ben, de ez így volt a helyén.
Ave az elején ez 2G fölött van? Vagy tévedek?
Kunmadaras:
folyamatosan javuló eredménnyel: 8.39
1/8-on csak a Lencsés volt jobb nálam.
Nagyon sokat tanultam ezekb?l a futamokból, még mindíg emésztem az élményt.
OK! Nem baj. A cél, a 9-es id? meglett, ez a lényeg.
Kérdezted a kezelt pályát.
Kunmadarasra szeretnék menni 25-én, de át kell építenem az üzemanyag rendszert, ezért nem biztos, hogy összejön.
Ha mégis, akkor a motor hangolása lesz a f? cél.
$
Hi!
Hát nem tudom mennyire elmérés...
Az biztos, hogy az els? futam jól sikerült a másik kett?höz képest.
A rajtban nem forgott el a kerék annyira, mint kés?bb, másik rajtprogrammal, a váltást is máshogy csináltam.
A célvonali sebesség is magasabb volt.
Én nem tudom, technikailag hogy történhet elmérés, ehhez nem (sem) értek.
A váltó: két fokozatú Shorty Powerglide.
Igen, Káldy P. break-elt egyet, én nem tudtam mit tenni ellene, nem érzem hibásnak magam érte.
Így utólag vicces az eset.
Nem a szárny miatt aggódtam (csak a fényezése sérült), hanem a testi épsége miatt.
Szóval, ha szerinted nem 8:76, az sem zavar, igazán csak Kunmadáron derülhet majd ki.
Azt tudom, hogy szépen megy az autó, úgy érzem, egyre jobban tudom irányítani.
A motorban még rengeteg tartalék van, az áttétel 350km/h körüli végsebességet produkált.
$
Köszi szépen a gyors választ!
Beszéltem vele, de nem tud segíteni.
Nekem nem intercooler kell, hanem vízhűtő.
Hirdetett itt más is ilyen témában, neki az elérhetőségét esetleg tudja valaki?
Szia!
Meghosszabbítottam a vas-szöcskét
Viccet félretéve: kb 2,5 éve építgetem, még nincs rajtkész állapotban.
Hogy mit fog tudni, majd kiderül a pályán.
$
Szia!
Gratulálok a kislányodhoz!
Jó egészséget Nektek!
Így megint lassan fog haladni az autód építése
Én is így "jártam", 20 hónapos a kislányom, nem is készültem el az autóval idén, de megérte
$
Szia!
Valóban jó, ha egységes a szabályrendszer országos szinten.
Nekem mindenhogy megfelel, bár az elején valószínűleg jobb lesz, ha egyedül megyek, hogy ne veszélyeztessek senkit.
$
Nem reklamálni, meg vitatkozni akarok, de szerintem max 3 autónak nincs étrelme külön kategóriát csinálni, amikor a motorosokat pl összevonjuk.
Én pont nem olyan vagyok, aki saját kategóriát akar magának, hogy legyen sikerélmény.
A volt Müller-drag most milyen hosszú, gondolom 5,61méter?
Az Erdősék terveivel nagyjából képben vagyok, beszélgettem velük.
Az én autóm, ha el is készülök vele, erősen tesztfázisban lesz, azután meg nekem kell fejlődnöm az autóhoz, tehát idén nagy attrakcióra nem kell számítani…
Szóval, ha így látjátok jónak, legyen külön kategória.
Peace!
Írtad, hogy a Dragster kategóriában sok autó várható.
Az valójában a Speciál kategória, amiről írsz!?
Ezzel arra világítanék rá, hogy külön van véve a hosszabb alvázzal épített autó.
Miért?
Nekem még korai, először meg akarom tartani a biturbó mivoltát.
Min 1 év, mire szóba jöhetne, de azt hiszem, láttam én azt a turbót a másik kecóban a polcon.
$
A korábbi RS6-ba a Quattro GmbH a Cossworth által épített 4.2-es V8 biturbót szerelte be, ami a 4v ZR alapjaira épült; illetve a most előszériás 4.0 V8 HSI is turbós, Bentley-be szánják 550 LE-vel.
$
Szerintem kb 7,5 sec.
Én számolok a váltó veszteségével, + ezek nem Detroit-i lovak lesznek, ezzel tisztában vagyok.
Azért jövőre megeléxek 8-9 sec-el is.
$
Szia Ave,
a valódi ok: szeretek széllel szembe húgyozni.
Nézd meg a BMW-t, én építettem autót, míg más bontott...
Eladó!!!
Egyébként minimum 1000 lovat szeretnék.
Lengyelországban találtam megfelelő alapot ehhez, csak igen drágán akarja adni.
Ha összejön, beleásom magam a turbósítás rejtelmeibe.
Wheelbase: 225'.
Sokat agyalok a motoron, de nem USA lesz, nem értek hozzá, pedíg BBC/SBC-hez van kialakítva.
Európai motoron gondolkodok Olasz, vagy Német technika lesz.
Japánt nem merek belerakni, mert félek Tőletek
Tudom, hogy tudod, mert a csapattársam kiszivárogtatott néhány képet...
Igen, elhagyom a kispályát , már úton van a Top Drag, de még lesz rajta munkám bőven, hogy rajtkész állapotba kerüljön, mert kissé hiányos állapotban van.
Idén valószínű, hogy nem fogok vele menni.
A BMW-t akár részletre is eladom, ha van elég bátorsága valakinek hozzá, hogy versenyezzen vele. Érdekel esetleg Téged?
Segíts nekem, légy szíves!
Még tavaly eltört a kardán a szecskavágóban.
A keresztek törtek darabokra, a bordás részt is elcsavarta már.
Próbálkoztam erősebb tengellyel, konkrétan a féltengelynek jól bevált IFA kardánnal, de nem jött be.
Ti milyen típusnak a tengelyét használjátok?
Melyik a legerősebb BMW?
Esetleg van eladó?
12.7, azt hiszem, 300 métertől tapostam a féket. 11 közepét tudtam volna menni, ha a kardán is úgy akarja. Tudom, miért vibrál, de kevés volt az időm, hogy megoldjam, építkezek...
Majd jövőre
Te voltál, aki segíteni akartál a feltolásnál?
Ja, és elnézést kérek a 1458-as rajtszámú (ha jól emléxem) versenyzőtől, hogy felszórtam előtte a pályát légszűrőkkel.
Kerestem a versenyen is, de nem találtam meg Őt.
Mi a gond, min rúgtátok össze a port? (Ha publikus)
Egyébként nekem sem tetszett a vasárnapi verseny hasonló gerinc-problémákkal küzdő emberek miatt.
Én nagyon sajnálnám, ha jövőre nem Te nyomnád Fszmikin, aludj rá egyet.
Igen, a Máté az a "white power"-rel, sokat küzdött érte, megérdemelte a 9-et.
Az egész Dragriders Team technikai és erkölcsi támogatásával a háta mögött.
Viszont a Te nevedet már régen hallottam az eredményhírdetésnél, ezért próbállak ösztönözni.
Tényleg, miért hagytad abba a versenyzést?
Nem ciki odaállni az autóddal. Én is 17-es időkkel kezdtem, lassan, de biztosan haladok előre.
7végén is csak félpályáig jutottam, pedíg tuti 11-es lett volna, ahogy megléptem Gery elől. Túl erős chipet írtam, eltépte a kardánt, na ez is lehet ciki, hiszen megelőztél volna
Így is jól éreztem magam, hiszen a csapattársam megfutotta élete első 9-es idejét.
Jó volt látni, ahogy Frankie is őszintén örült neki.
Szóval a Rába ringen, vagy az évadzáró Fszmikin kifizetem a nevezési díjadat, csak próbáld ki a Suzi-t!!!
A motorban még van, csak a váltó nem biztos, hogy tovább terthelhet?.
Tesztelni, motort hangolni, tanulni mentünk.
Minden jól haladt, és a végére még verseny is lett bel?le.
Igaz, hogy T.Tamás gyorsabb volt a dönt?ben, de ez így volt a helyén.
Ave az elején ez 2G fölött van? Vagy tévedek?