Jövőre szeretnék indulni Fertőn és várom a fejleményeket, hogy kategóriák terén mi fog változni.
Addig csak a kasztni ami biztos
Profi kategóriákat néztem, hogy idén mik mentek és milyen időket.
szívó 2000ccm-ig (p5 ha jól emlékszem) lenne a megcélzott kategória. Picit magas a léc mert a dobogóra a 13-as idő is kevés.
Én kifejezetten kategóriára építeném az autót. Várom hogy mi lesz, mert a profi kat-okban kicsi a létszám, de ha visszaállna a régi "rend" és együtt mennénk a street-el akkor azért lenne felháborodás. Korábban nem volt profi és street, hanem mindenki együtt. Az utcaiak is kivoltak pakolva és lehetett slicket feltenni, de a célgépek nyilván ütőképesebbek voltak. Emiatt hozták be gondolom hogy legyen pro és street.
Úgyhogy most várakozok...
Mai nap Rábaring:
11 körül értünk ki, vártam délutánig, de esett, megállt, mire száradni kezdett megint esett, aztán neveztem, mentem párat. Nyilván ilyen esőben nem lehet rekordokat menni, de jó volt (saját szemszögből nézve).
Akik kint voltak, nézőként versenyzőként, illetve a szervezők, nekik le a kalappal, esőben is végignyomták/ nyomtuk. A döntőbe is bejutottam az épp csak utcáról beesős autómmal.
A tapadás nulla volt, de mindenki ügyesen végigterelte az autót ennek ellenére.
Az hogy esett az eső ma, ez nem a szervezők hibája. Nem voltunk sokan de jó volt a hangulat
Én részemről köszönöm, hogy a szakadó eső ellenére is megtartották rendesen a versenyt és nem zárt kapukat találtam a Rábán
Remélem nincs komoly gond. Ha szerencsém lesz akkor jövőre én is gyakran állok rajtvonalhoz és lehet másféle motor lesz az alap, a kasztni persze nem kérdéses, de majd ha ez biztossá válik.. addig nem akarok a levegőbe beszélni
Szerintem találó lett
Egyébként korrekt volt a díjkiosztónál ahogy kiosztottatok midenkit a Tomival
Azt még meg kellett várnom, viccet félretéve kabaré basszus mivel magyarázták meg? esett az eső ?
A 14,6-hoz milyen sebesség párosult ?(csak puszta kíváncsiság)
Nem mindenki azért építi az autóját hogy aztán versenyen szétrúgja, többek közt én sem, Gondolom azért nem napi használatú verda.
Igényes , szép
Láttam már ezt az autót, nem tudom mi a legjobbja 1/4-en, de amikor én láttam menni akkor 150 körüli célvonalija volt valami 14 teteje-15 ös idővel. Idén volt ez. Kapirgált rendesen, ez a szar időeredményre lehet magyarázat(gondolom én) de a sebesség nem azt tükrözi hogy olyan bivaly lenne.
Na részemről egy kis race riport az A2-ről
Hori 13,7
Perecz Tomi 14,5
Ami pár idő eszembe jutott.
Magam részéről a verseny véget ért, 5 futamot mentem, a kuplungom ami halálán van végig bírta, de néha már nem emelt ki teljesen így reccsent a kettesem sajnos 2-szer is.
Teljesen gyári autóval kb. 1000kg.-os kasztnival (még a katalizátor is fent van)
Esi civic coupéval 16,3@ 136km/h
Külön köszönet Tominak, a kölcsön Toyo-kért. Ezek nélkül a gumik nélkül csak estem keltem volna. Szóval nagyon nagy köszönet érte !
Ami hátráltató tényező volt az időeredmény szempontjából a gyenge kis motoromnak az a szembeszél, meg a nagy hőség. Timeslip alapján 39,9 celsius fok a levegő hőmérséklet, 33,3 C aszfalt.
talán lehetett volna jobb is. Majd új kuplunggal, meg a fejlesztésekkel és egy jó gumival meglátjuk mit lehet elérni. Aminek örülök hogy a gyári időnél jobbat ment az autó, (gyári 1/4 mérföld 16,6)
Az első futamok dél körül zajlottak le. Nézők sokan voltak és kitartóan végignyomták a napot. Még a döntőknél is pedig este 8-kor lett vége. A döntőknél A2-ben Tomi (sárga crx) meg egy fekete i-vt crx , mérési hiba miatt újra futották a futamot. Stage lámpák után nem csorgott le a sárga hanem azonnal zöld, meglepődtünk nem kicsit. Aztán Tomi nyerte a futamot ez a rajtvonaltól nézve is tisztán szemre látszott. Mérés szerint az ellenfele nyert. Újra futották, Tomi újra nyert. Volt kavarás a döntőben.
Pozitívum hogy nagyon pörgősen indultak a döntők, aztán jött a fentebb említett hiba, meg még egyéb dolgok.
Az időjárás sem volt vészes, bár szembeszél volt.
A mérést leszámítva jó kis verseny lett volna.
A ragacs legközelebb biztos ennél jobb lesz már. A mérést sajnálom, mert sok erős autó volt, amik 1/8-adon nem tudták megmutatni mire képesek.
Mostani ülésed hány kg-t nyom kb? Csak kiváncsiságból, enyémhez hasonló súlyú lehet?Számolgatok én is most. Full utcaiként vagyok 1030kg a civiccel+ 75kg én.
Meglehet
De ugye második lettél? remélem jól írtam, mert nagyon összefolytak a dolgok. Az elmúlt két napban 2 órát töltöttem összesen otthon, tegnap hazamentem aludni ma meg jöttem 6-ra dolgozni
Meg kell fogni a daihatsu-t jövőre, ha meg ennél tovább képes húzni akkor vagy nagyon tud valamit, vagy nem 993ccm. A mini kamera miatt keresni foglak hamarosan, egyenlőre futkozom a civic miatt, eredetvizsga, bizti, átiratás, alkatrészek...
A2: 1.Daihatsu
2. Peti a Skodával (13,56)
3. Hori (13,87)
4. Tomi CRX 14,6
A1: Két skoda végzett az első két helyen, 14-es idővel, harmadik helyen egyik cimborám végzett 17,4-es idővel egy civiccel. Nagyon meleg volt. az utók sebességén ez látható is volt.
Nagyon jó nap volt, a hnagulat is megvolt.
Negatív dolog:megcsúszot a kuplungom így kihagytam a mai versenyt, csak a háttérben segédkeztem.
Illetve ami zavaró volt, a motors díjátadó után, elhúztak haza a motorosok, a visszajövő sávon mentek ki a pályáról, a visszajövőkkel szemben... erre kikellene találni valamit. Illetve a depó végén lezárni. Mert volt aki a döntött kanyarban jött, szemből meg egy másik jármű, tesztelgettek ez rendben is van, csak egymással szemben mentek és nem belátható a kanyar. Ezenkívül nem szeretnék ott lenni mikor valaki az autóink közé beszáll akár autós akár motoros. Az autó másodlagos, de egy baleset nem hiányozna, (ez csak észrevétel a mi szemszögünkből akik voltunk tegnap).
Hori! Itt vagy még? holnap akkor a megbeszélt helyen és időben
Elhoztam a civicet, d16z9-es blokkal,ahogy nézem USDM civic első körben a hibákat kijavítom rajta, kasztnira egyben van nagyon és ez megnyugtató (94/10-es az autó). hogy ne legyen off a dolog, mit mondjak, 4500-nál megindul a vtec, szépet húz. Útközben hazafelé a 2sávos úton nem volt ellenfél, és hihetetlenül rugalmasan megy ja és a te fogyasztásodat hozza kb ez is(vegyes használatban), na de majd holnap mesélek róla
Hát majd elválik hogy mi lesz, az esi-vel nem tudom még mit kezdjek, mármint hogy a d-s motorra akasszunk fel valami turbót, vagy inkább b-s motort szívóba, én Hondába inkább szívómotort szeretnék. Na de nem rohanok ennyire előre, előbb legyen olyan állapotban a verda hogy nekem is tetszen és akkor elhozom, onnan majd vakargathatom a fejem hogy merre tovább
Tényleg jó lenne, most kiváncsi leszek a pálya tapadására, 60láb úgyis elárulja.
Hori! Holnap megyek megnézni egy civic-et nem vti, de idővel b16 vagy b18 kerül bele, 5.gen coupé. Ha minden smakkol holnap hozom is haza már. Vasárnap a swifttel megyek, a megbeszéltek szerint találkozunk
Hori! Technikai topicba linkeltem egy i-vt civicet, sh Adam mondott is véleményt, okosabb lettem lényegesen(itt is köszi). Neked mégiscsak i-vt-d van, nézz rá légyszives, látsz-e benne fantáziát, mennyire lenne veszélyes anyagilag? Nem fontos ide írnod, privibe is jöhet(email), egy utat megérne megnézni? vmikor... ha megvan még..
de szép ez az gép
4 vagy 5.gen-t szeretnék, de a 4.gen elég ritka már i-vt-ből(legalábbis szerintem), pedig jó lenne, 5.gent most szemeltem ki magamnak egyet, karácsony környékén lesz esedékes a vásárlás, nem tökéleteset akarok, csak olyat ami kasztnira nincs széthullva, meg rommátörve. Motorikusan ha sok is a futott km, az nem baj. Csak ne hagyjon az út szélén, a motorblokkba úgyis új holmik kerülnek. Fél évet csak kibír jó olajjal, leszervizelve.
Fullos utcaiként? Teljes tömeggel? Nem tudom mennyit lehet kihozni 1.6 vti-ből, Bociét láttam hogy 12 alját ment 1600ccm-el, de az övé azért elég jól kivolt könnyítve
Igen, mindenből lehet ütőset építeni, az audi s2, erős már gyári alap motorral is, amit ha én elérnék 1300ccm-ből már az is szép teljesítmény lenne. "Amatőr" volt lényegében szinte minden benne volt mint a profi audikban nem? csak nem volt szétvágva, szétkönnyítve. (Gondolom ezért nem lett 9-es) Én egy szívómocis hondát szeretnék, street autót, ami megy egy 14 alját, úgy hogy nincs kicsontozva belülről.
Milyen gépsárkányról van szó?
Amúgy azt hittem hétvégén nagyobb felhozatal lesz, álmomban nem gondoltam hogy 17,4-el egyáltalán bent lehetek az első 4-ben is akár. Gondoltam futok egy-két futamot, aztán megpróbálom a saját időmet megdönteni Akkor lenne szép az a1 ha 15 aljás időkkel lehetne nyerni. Akkor nem széria autók feszülnének csak, gondolom látványosság szempontjából a legalja voltunk
Aaaz megy... a sok szesz Aztán vasárnap jönnek a csodás reakcióidők
Ellenség az alkohol, ezért pusztítani kell
Na visszatérve a lényegre, akkor majd várom a jelentkezésed. Meg olyan kérdésem lenne, nincs valami flexibilisebb forma műanyag csöved? Kocsihoz kellene, a légszűrőhöz vezető csőhöz, azt akarom kivezetni kasztnin kívülre, most is kintről szív, de elvan lapítva a gyári cső vége(kis keresztmetszet). Ha valamit tudnál kölcsönbe vagy akárhogy azt megköszönném.