Szerintem, ha az AP5 kategória aktuális versenyen indulók nem akarják, hogy a szamár (Kútsági Bálint) az AP8-ban induljon, akkor indulhasson az AP5-ben!!!!!!!!
csak csendben, és félve (és már lehet későn is) írom ide az ötletemet: mi lenne, ha a superfinalt minden kategória győztese (street és profi) futná, bracket rendszerben??? Így az is előfordulhatna, hogy pl. Kohári Zolit elveri egy 13 másodperces kocsi.... Engem érdekelne, hogy utol tudja -e érni a táv végéig....
Én nem emlékszem, talán 2 vagy 2.5e volt a konkrét nevezés, hogy kellett e licencet váltani azt nem tudom.. (de talán 2008-ban még nem, vagy pedig ez volt az első év amikor kellett).
Most ha jól tudom 3e +3.5e a napi licenc és 500ft a biztosítás???? Azt hiszem ennyit fizettem....
Szerintem inkább a növekvő költségek eredménye. Lényegesen olcsóbb volt versenyezni, és eredményeket elérni mint most. A költségek elsősorban a technikai újítások miatt ugrottak meg, másodsorban a nevezési költségek (töredéke a fejlesztés árának) is emelkedtek. Egy mostani licensz+nevezés+stb díjából 2007-2008-ban nagyjából megvolt egy komplett napom utazással, kajával és versenyzéssel....
Ha mostanában végig akarok menni egy idényen, az minimum 500eFt, és ebben csak az utazás, versenyzés van, nem kell hozzányúlnom a kocsihoz....
Azért, mert aki kijár versenyre, az nyerni szeretne, és annak jobb, ha rászabott kategória van (ugye olcsóbb fél évet lobbizni a személyreszabott kategóriáért, mint megépíteni egy adott kategóriára a kocsit). Aki meg nem jár ki, vagy csak néha, annak mindegy, így nem is fog szavazni.
Miért a célgépeket kell "büntetni" és száműzni üres "profi" kategóriákba? Pont ők azok akik a legjobban akarják a versenyzést, ők tesznek is érte valamit, nem a szájuk jár egy olyan kategóriáért amiben nyerhetnek...
Igen, a kézifékre gondoltam... Nekem hibátlanul működik így a stagelés, bármilyen hamar engedik is a sárgát. Pre-stagenél lehet töltést építeni, és úgy begurulni a stagebe.
Titkos versenyeken titkos kocsikkal fogtok indulni???
Mi abban olyan nagy titok, amit nem lehet elárulni??? És így hogy akarsz szponzort szerezni? Ezt inkább reklámozni kellene...
Vagy annyira siralmasak az eredmények, hogy nem mered kiírni, és majd a "jövőbeli" szponzor pénzén szeretnél brutális, világraszóló eredményeket elérni???
12,3@180 erről nincs timeslip, mert egy pénteki nap volt, másnap 12,5@179. Csak annyiban nem volt street, hogy draggumikkal mentem (bár így is csak 2.0 volt a 60' ), szóval akár toyoR888-al is megfuthattam volna ezt.
Ja, és nem csak annyi hogy fizetsz ha szabálytalan vagy, hanem jogosítvány bevonás + nem mehetsz tovább, csak ha van valakinél hozzá jogsi. Nem éri meg....
Igen, de ne feledd, hogy a vontató megengedett legnagyobb össztömege (az 1.6t ugye önsúly??) + a vontatmány megengedett legnagyobb össztömege nem lépheti át a 3.5tonnát. 1.6-os önsúlyos szgk esetén 2.1-et lehet túllépi...??? És én még nem láttam 1.6t összsúlyú trelert...
2tonnás trélert nem húzhatsz akkor sem, ha a tényleges súly nem haladja meg az 1600kg-ot.
Van 2 kezed, és 2 lábad.... Ne kényelmeskedj, tessék gyakorolni a stagelést.... A kéziből meg ki lehet tekerni a gombot és egyből nem akad meg. Nem csak abból áll ez a sport, hogy hogy tudod nyomni a gázpedált.
Nem tudom.... nem húztam túl jó rajtot velük (1.9-2.0 60' , és ezek felül azért fognak valamennyit... Lehet egy utcai félslickel is menne a hasonló rajt, és felül kevesebbet fognak...
Streetből át lehetne hozni egy csomó kocsit akik eddig a könnyúek miatt nem akartak "profivá" válni. A súlyhatár alattiak mehetnének AP4-be, te is és Sanyi is bőven jók lennétek, talán még Boci is labdába rughat néha-néha ott. Az AP5 hátsókerekesei irány az AP6-ba, Tibibá bőven jó ott is. Egy kategória minusz és ez az új kategória szerintem mindíg fullos lenne.
Annak nincs értelme, hogy AP2-ben 2-3 induló van, az AP5-ben szintúgy 2-3 állandó induló van. Ez így nem verseny.
Egy bukót kerítsél, a tűzállót meg sz..d le. Legfeljebb kióvnak... Bár aki az AP5-ben tőled rosszab időt megy, az ne az óvással foglalkozzon, hanem fejlesszen
Hasonló kategória a hondára is. A merevítők 1-2 hét alatt elpattannak, akkora hőtágulása/mozgása van, de egyébként kb évente 1x kell 1-2 repedést javítani rajta. Sokkal olcsóbb mint egy csináltatott vagy kintről 1000 dolcsis, és ahoz képest egész használható, viszonylag kevés problémával. A magyar turbós hondák 90%-a ilyen leömlőkkel fut.
Szerinted amit amerikából rendelsz, az honnan van??? Van most nálam jónéhány turbós leömlő hondához, és ami drágább volt, abban ott a minőség és az anyag is. Az olcsóbbak hozzák a szokásos kínai minőséget: Használható. Sok olyan cucc van, amit márkásnak hiszel, közben ugyanaz a kínai/maláj/thai munkás gyárt le, csak az egyikre kerül egy márkajelzés is.
Lehetőségem lenne különféle AN csatlakozók és fémhálós gumicsövek vásárlására jó áron. A jó árhoz nagy mennyiség tartozik. Ha valakit érdekelne esetleg telefon vagy email....
A csatlakozókat kb 600-Ft-tól tudnám adni (ez pl egy egyenes AN4 csatlakozó) és a legdrágább is kb 1500Ft lenne (180fokos AN10 csatlakozó). AZ árak mennyiségfüggőek....