timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

összesen 66 bejegyzés
1  2  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2012.06.03. 11:15:41 (73079
Nagyon örültünk a tegnapi versenyen hogy nem bömbölt a zene őrült hangerővel. Köszönjük. 
Re: orgyi (73076)
válasz erre előzmények 2010.05.04. 23:01:40 (62084
zsíír Mosolyog  
Re: Crybaby (62051)
válasz erre 2010.04.01. 01:23:51 (61176
Aki azt hiszi hogy akármennyi pénzből messzi földről vett szuper tuning gépekkel szórni lehet a rekord időket az nagyon nagyot téved.  Ez már többször bebizonyosodott, kár is emlegetni. Inkább a hazai viszonylag kevés anyagi keretből de soksok munkával és feláldozással megszületett de mégis nemzetközi szintű rekorder gépeket és a pilótáik által befektetet rengeteg munkát kellene többre értékelni. Szerintem... 
válasz erre előzmények 2009.11.20. 22:00:48 (58192
A legnagyobb célvonalija 198 volt.  Amúgy meg tök mindegy. WHP-t lehet összehasonlítani csak. Vagy ha mindig ugyanott méred az autót akkor kijönnek a változások majd. De ez a pad elég pontos, ne találja ki senki hogy 100 LE-ket téved le vagy fel egyaránt.   
Re: Jugo (58187)
válasz erre 2009.11.20. 18:50:58 (58127
Nincs valami eredmény lista az összes autó méréséről esetleg? Vagy nem publikus?  Ja és grat a V6-hoz, durva! 
válasz erre előzmények 2009.11.19. 22:12:35 (58064
Helyesen 507LE 700 Nm. 1JZ-GTE 2.5-ös stock moci, turbo, vems, 1,7 bar boost. 
Re: Crybaby (58060)
válasz erre előzmények 2009.11.19. 01:25:43 (58020
Adhoc jelleggel jött a dolog. 
Re: Crybaby (57993)
válasz erre előzmények 2009.08.20. 08:13:07 (51031
Ennek a mocinak a 6000-es fordulat is über-über nagy RPM.  
Re: Spoon (51027)
válasz erre előzmények 2009.05.26. 00:50:05 (44428
Mivel Ti élmenők vagytok, ezért mindig címplapon lesztek. Mindenki a bajnokot szeretné legyőzni....ennyi...  
Re: civiccoupe (44396)
válasz erre előzmények 2009.05.02. 22:31:53 (43430
Ja, ok. Azaz hogy nem ok. A lehető legszerencsétlenebb dolog ez.         Csak csodálkoztam volna ha fordítva van. 
Re: Crybaby (43429)
válasz erre előzmények 2009.05.02. 21:50:06 (43426
Akkor most végülis a dugók szakadtak össze és attól ment szét, vagy a vízcső volt először és attól esett szét? 
Re: Crybaby (43422)
válasz erre előzmények 2009.05.01. 20:03:13 (43382
Évente 10-12 motorból bárki tud ilyen eredményt összehozni. Ezt Te nemtudod, már ne haragudj? De hol van itt a szaktudás? Csak mindössze évi 30-40 millát kell beleölni abba a 10-12 mociba és lám-lám máris bárki KOE bajnok lehet, avagy esetleg a világ legerősebb fiestája. Totál egyértelmű hogy versenyenként 4-5 moci megy a kukába. Ez más versenyágakban is így van, semmi nem számít semmit , csak az hogy 1 km legyen egy motor, mindig az ilyen csapatok nyernek. Ezt mindenki tudja. Az összes többi beleölt energia meg csak úgy magától jön. Hát nem is értem miért kell ezen kiakadni......... 
Re: szabyk RST (43361)
válasz erre előzmények 2009.02.18. 23:12:27 (40428
OK. Rajta vagyok a témán. 
Re: oioio-1 (40425)
válasz erre előzmények 2009.02.18. 21:25:21 (40424
Fizikailag 100% a max.  A 95-97% általában már gyakorlatilag végig nyitott injektort jelent, mert ekkor már már nincs ideje bezárni az injektornak egy pillanatra sem, nem elég gyors hozzá. 100 felé pedig nem lehet menni, nem lehet egy 100 szeletes tortából 105 szeletet megenni. Ezt csak az ECU-k szokták kiirni logolni. Az üzemanyagmennyiség kiszámításának módja miatt lehetségesek ilyen értékek az adatokban. De gyakorlatilag 100%-ot jelent ez is, az injektort végig nyitva tartja ekkor az ECU.   
Re: oioio-1 (40421)
válasz erre előzmények 2009.02.09. 21:20:10 (39627
Ha ilyesmi dash-t akar venni valaki akkor az AIM-et ajánlom. Ismerek sok típust a gyakorlatban is. Ár/érték arányban egyértelműen az AIM a nyerő. 
Re: carlosracing (39625)
válasz erre előzmények 2008.11.15. 19:57:59 (35614
Na és mi baj a progival?       Amúgy amikor még jobban ment a gép akkor jóval nagyobb turbó volt rajta, az jobban illett hozzá. A mostani csak bébi-turbó. 
Re: Demó (35577)
válasz erre előzmények 2008.08.21. 01:39:14 (27398
Meg egyszer, volt egy haverom akinek  a barátja olvasta hogy valamai túrós technikával lehet gyors kocsit építeni. Na, nekem se kellett több, égen földön minden túrót felvásároltam....         Komolyra fordítva szót, szerintem ez nem tartozik ide, ha valaki fikázi akar akkor hívjon fel és tegye meg, ugyanezen a számon irigykedni is lehetet, : 06 70 250 3364 . De ha nem így van akkor végre örüljünk hogy van idehaza egy gyors BMW, és nem csak  a szöveg megy, és ebben tök mindegy hogy ki rakta rá az utlosó LE-ket.... 
Re: KulinPapa (27397)
válasz erre előzmények 2008.08.21. 01:30:31 (27397
Ja, bocsesz. ugye én amúgy sem tudom mifán teremnek a LE-ők. Egyszer egy könyvben olvastam hogy egy autónak 4 kereke van. Na mindegy. Inkább hazamegyek lendkerekes autókkal játszani. Az ugye inkább a nekem való sport, de a...  
Re: Breki (27385)
válasz erre előzmények 2008.08.20. 09:38:22 (27354
A legutolsó progizás óta nem tudok az autóról. Ha valaki belenyúlt azóta akakor belenyúlt, a tulaj szíve joga. De erről nem tudtam. Legalább szólhatott volna valaki hogy ne égessem itt magam akkor. Igaz Te épp ezt tetted.
Nyomon követni meg igyekszik az ember, de egy idő mulva szinte lehetetlen.  
Re: pnanassy (27344)
válasz erre előzmények 2008.08.20. 00:39:29 (27336
Vagy nemtom, már nem értek semmit. Most akkor átprogramozta valaki a gépet? Vagy hogy is van ez? 
Re: KulinPapa (27335)
válasz erre előzmények 2008.08.20. 00:37:18 (27335
Kb 2 hónapja progiztam, úgy tudtam azóta nincs változás. Ha azóta Te nyomattad arról nem tudtam.   
Re: pnanassy (27310)
válasz erre előzmények 2008.08.19. 16:21:33 (27289
Van még benne egy pici tartalék nyomásilag. De azért már nem olyan sok. Majd a tulajt kérdezzétek inkább. 
Re: Fapuma8 (27287)
válasz erre előzmények 2008.08.19. 16:09:53 (27286
igen 
Re: ave (27285)
válasz erre előzmények 2008.08.19. 15:49:17 (27284
A Gizmo car -os Bmw-t ismerem, én progiztam. 2,7-es moci. GT35R turbo, nem írom milyen nyomáson mert megint nekem estek. VEMS. ALS, Launch. Hajtással zűrök vannak néha, törnek a dolgok, a moci kímélése miatt miatt meg a nyomás sem lett maxra tekerve. De elég könnyű a kocsi és így is elég jól megy.  
Re: Falco (27270)
válasz erre előzmények 2008.08.10. 23:30:42 (26822
Én mindig "hallgatózok" nagyokat. Szóval majd megpróbálunk odafigyelni. No meg inkább alacsony irányból közelíteni a gyujtást. Kiváncsi vagyok mire jutunk. Bár egyenlőre az AEM hülyeségei miatt funkcionálisan kell működésre bírni az egész rendszert.  
Re: tommyt (26812)
válasz erre 2008.08.10. 23:12:04 (26809
Meg mindenkinek gratula, szép eredméynek születtek, ahogy látom! 
válasz erre előzmények 2008.08.10. 23:11:11 (26807
Zsííííír. Végre jó hírek viper ügyileg. Az AEM meg a nitró házasságát meg majd rendbeszedjük valahogy. Majd jól rájuk szólunk hogy MÚÚKODJ!! Mosolyog Mindenesetre gratula! Kár hogy nem tudtam ott lenni, nagy derbi lehetett...  
Re: oioio-1 (26787)
válasz erre előzmények 2008.06.26. 02:29:22 (25764
komoly gép 
Re: ave (25762)
válasz erre előzmények 2008.06.15. 11:21:37 (25087
Értem 
Re: Jeff (25085)
válasz erre előzmények 2008.06.15. 11:00:55 (25084
A fekete celica ment egy futamot a ferrarival. 
Re: Jeff (25079)
válasz erre előzmények 2008.06.14. 23:23:00 (25046
Ja meg azthiszem most rajtprogrammal ment. De lehet hogy nem mindegyik futamban. 
Re: ave (25042)
válasz erre előzmények 2008.06.14. 23:21:18 (25045
A múlt versenyen sok gondja volt a váltásokkal és a rajttal is. Most mindkettőben nagyságrendekkel javult. Hátra vékony kerekett rakott fel. Az autó elejét leeresztette. És megcsinálta a levegőbevezetést a kocsi elején. Ennyi változásról tudok. 
Re: ave (25042)
válasz erre előzmények 2008.06.14. 23:18:27 (25043
Nemtom énsem. Holnap megyek Marcellhoz. Akkor többet tudok majd mondani. 
Re: Crybaby (25039)
válasz erre előzmények 2008.06.14. 23:13:27 (25038
Valóban nem látott a múlt verseny óta laptopot a kocsi.  
Re: Crybaby (25036)
válasz erre előzmények 2008.06.14. 23:10:35 (25037
Majd le kell logolni az ECU-t is hogy mi történik. Lehet hogy elmelegszik a levegőd és elveszi a gyujtást a computer, de azis lehet hogy valami más van. Vagy pedig kizárt dolog mert nemtudom. Szóval a lényeg az hogy megvizsgáljuk majd még a gépet. 
Re: Lymphater (25029)
válasz erre előzmények 2008.06.07. 17:57:10 (24868
Egyáltalán mi az a VEMS? Nem tudja valaki?   Mosolyog
Re: szabyk RST (24853)
válasz erre előzmények 2008.06.07. 17:50:36 (24867
Majd meglátjuk 
Re: ave (24789)
válasz erre előzmények 2008.06.02. 12:48:29 (24613
Minden igyekezetünk ellenére sem tudott menni egy normálisat a celica. Persze az utolsó utáni pillanatban készült el most is minden. Programozás is csak tessék-lássék szinten, és ráadásul állandóan lenyomta az egyik turbócsövet a gép. Szóval inkább csak erölködés volt. Egy fél futamot tudott menni úgy ahogy a járgány,de ott is kb a táv 2/3-ánál megint lenyomta a turbócsövet. Így lett valami 11 teteje ha jól emlékszem. Még rá kell szánni néhány napot arra a gépre hogy összeálljon. 
Re: Sychter (24601)
válasz erre előzmények 2008.06.01. 11:47:38 (24429
Át kellett építeni a gépet egy "picit". A többit láthattátok. Igazából mostmár van egy stabil alap, innen kell gyorsulni. 
Re: Rafi (24395)
válasz erre előzmények 2008.05.31. 23:32:42 (24376
A részleteket majd Laci elmondja, valamikor tegnap hajnalban lemondtunk arról hogy elkészülhet a versenyre Szomorú (    A tengely probléma úgynézki hogy meg lett oldva. Elméletileg indítani és hangolni kellene.  
Re: oioio-1 (24375)
válasz erre előzmények 2008.05.31. 23:13:34 (24374
A protechnik-es idők már elmúltak az autó életében.  
Re: Rafi (24355)
válasz erre 2008.04.21. 01:14:28 (22312
Skacok, tiszta állatok vagytok Kacsint  
válasz erre 2008.04.13. 22:45:10 (21657
Királyok vagytok skacok! 
válasz erre 2008.03.24. 00:47:40 (20070
Na már bánom hogy felhoztam a témát. Nem az akart lenni az egész lényege hogy micsoda űrhajóról van szó meg ilyesmi, a lényeg az szerintem hogy van egy bömös ami legalább ezen a futamon valamelyest megközelítette a nagyokat, ezzel egy kis színfolt lehetett talán.Ennyi. Kacsint  
válasz erre előzmények 2008.03.24. 00:40:02 (20065
BMW történelemben nem vagyok otthon, ez tény. Drag szabályzatban sem vagyok otthon, még azt sem tudom milyen kategóriák vannak, nemhogy hol mi a követelmény. Ha csalt a nevezésnél akkor csalt, ha nem nem, nekem ez is mindegy. Az ideje ettől függetlenül ugyanannyi. Se jobb, se rosszabb. 
Re: audi (20059)
válasz erre előzmények 2008.03.23. 22:23:07 (20044
Értem. Papíron nemtudom micsoda. 
Re: fastcar (20043)
válasz erre 2008.03.23. 22:13:24 (20042
Most olvasom csak az eredményeket. Mindenkinek hatalmas gratula! Szép idők születtek. A szürke IX-ről csak annyit hogy itt készült Nyíregyházán. Azt nemtudom hogy eredetileg turbós volt-e, de majd megkérdezem. Mindenesetre napi használatú autó, csak a fogyasztás miatt vitték tréleren. Nem hiszem hogy szándékosan nevezték volna rossz kategóriába a gépet, de persze bármi előfordulhat, nem voltam ott ugye.  Érdekességképpen még annyit mondanék a kocsiról hogy "mindössze" 1,4 bar-os nyomáson megy. Véletlenül pont ott voltam a programozáskor Mosolyog
válasz erre előzmények 2008.02.14. 09:24:12 (18779
Lehet be kellene szerelni egy besz@rásjelzőt, 300 felett villogni kezdene hogy most kell megijedni
Re: civiccoupe (18777)
válasz erre előzmények 2008.02.14. 00:17:58 (18769
Simán körbeforgatja az órát, csak amit én láttam, és az mág csak nem is végsebesség teszt volt.   
Re: boti (18763)
válasz erre előzmények 2007.12.08. 20:21:31 (17101
Azért nem mindig van így, mert a CAM jel felfutó és lefutó élét is tudja figyelni az ECU. És a CAM-en széles jel szokott lenni általában. 
Re: ave (17095)

összesen 66 bejegyzés
1  2  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!