Arra értettem a NASA-t, hogy azoknak a kialakítása már nem annyira közúti használtra tervezett, és oda nem is érdemes áldozni rá ennyit. Megint más ha tized másodpercekben gondolkozik az ember, de akkor meg pénz ékszer nem számít és nem ez az 1000$ fogja letérdeltetni az illetőt. Ahogy előttem már írták, a hondások 80-90%-a sima 100-200$ körüli leömlővel futnak és nem is rosszul Az ár meg nem biztos, hogy azért ennyi mert egy kukás szar, hanem a kereslet, kínálat. Kint hatalmas üzlet a japán tuning, fossák ki a cégek egymást koppintva az alkatrészeket. Aláírom, hogy a 100-200$-os leömlőkön lehet alakítgatni az igényeseknek a talpaknál, esetleg sorját eltüntetni, de közútra fölöslegesnek tartok ezektől komolyabb leömlőt, főleg, hogy hondásoknál is egyre elterjedtebb a mélyről húzzon mint a vízhordó lány setup, 1500tól, de 10.000ig kitartson ja és a légkondi maradjon setup
Pontosan! Én is így jártam, hogy az egyik merevítő az első hónapban elpattant, aztán mind2 merevítő át lett hegesztve és azóta is ( tudtommal ) hibátlan.
Persze, vannak 1000$-s NASA leömlők, de azok nem is a pórnép hondájára vannak tervezve
Nem értek hozzá, de mondjuk azt sem értem egy versenyre szánt gépnél miért kell erőltetni azt a geo-s turbót. Nem lenne jobb teszem azt egy golyós turbó, f@sza leömlővel-szívócsonkkal, külső wg-vel?
Annyira nem ismerem őket, egy pár napot logtunk együtt de max akkor futunk össze ha itt tanyáznak de már vagy 2éve nem láttam, nyugodtabb is vagyok! Persze ti dolgotok.
Jah ezek nagyon durvák. Van ismim akinek az egész családja ebben utazik. Általában a brék denszt kezelte haver, de áh isten ments hogy arra felüljek! Bocs az off-ért!
Jaaa az más. Nevét nem tudom. Jah piros naciban volt. Ellene mentem a döntőben. Ottvoltatok mind battáról. A csúnya pd1-es, a szép pd1-es, hapsi, rigó és te. Szép 1est láttam balcsin de már asszem az új tulajjal. Számon tartalak titeket suttyómban ám! Lehet most is a szekrényedből írok!
Tudom sajna gyenge volt a kuplungom de nem volt egy erősebbre pénzem. A vicc 13,1-et első versenyen futottam 0,5baron. Aztán nagyobb map, nagyobb injektorok hogy majd emelés, aztán 0,8on már 4.-5. Végig csúszott. Uccsó versenyen vissza 0,5re aztán így lett 13s, mert így nem csúszkált annyira. Legközelebb olyan kuplungom lesz ki se bírom nyomni! futoművem kuka volt rommá volt anno törve a kocsi és lehetetlen volt jól beállítani. persze tudom jó gyerek vagy, még hondád is volt, tesódnak is benzines audi, nem vagy te se reménytelen.
Emlékszem arra a versenyre. Még tőletek tarháltam emelőt. Úgy néztetek rám mint gyújtogató a vizes szalmára. az volt a turbos első versenye,első útja is igazán! Zabszem nem fért a seggembe hogy megáll-e,ráadásul szakadt az eső egész uton meg ott is aztán 1x csak elállt,jöttetek ti, letakarítottátok a pályát és a végén egy nagyon jó verseny volt.
Én is akörül rajtoltam velük. Ha kell tiltásról engedd el. Nekem így volt a legjobb,ha fujtam bele többet veszítettem a rajtnál mint nyertem utánna. Játszani kell vele.
Ár értékben, erre a szintre és persze a szabályzatnak megfelelve r888. Ilyen használt slick-es dolgokkal vigyáz mert nem mind jó erre. Könnyen lehet hogy rosszabb lesz vele,de olcsón jót is kifoghatsz.
Én a 195ös r888 és a szintén ekkora vágott michelinemet is szigorúan 1bar alatt használtam. Szívón és túrbóson is és mind a kettővel 2,1es 60lábak voltak. Ált. 0,7 körülire lőttem be hidegen a gumit, de ez csak az én tapasztalatom.
Hát én is eljátszottam már a gondolattal mire cserélném ami komfortosabb,hát mivel én elkötelezett japános vagyok lexus. Pár típushoz szerencsém volt és beleszerettem.
Igen nekem is az álmom egy sor6 japo rwd (megjegyzem nem vonz a drift). Csak kint is elég drágák ezek az álom gépek. Álmom egy supra,de egy skyline-al is kibékülnék. Na jó,esetleg lentebb téve a mércét evo!