timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

összesen 617 bejegyzés
1  2  3  4  5  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre 2011.05.27. 22:14:16 (71037
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Taszártól nem messze lakom, és most kezdődik az égzengés. Remélem holnap nem ázunk el. Reggel támadunk.

 
válasz erre előzmények 2011.05.18. 17:51:46 (70904
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Így is van! Egy utcai autó olyan, hogy a gyári komfort mellett, zenét hallgatva öreganyám is el tud menni vele a tescoba... Széles vigyor
Nekem így futott első probálkozásra az utcai cabrióm 12.6@183-at. 
Re: Master3v (70886)
válasz erre előzmények 2011.05.05. 22:17:27 (70770
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Hát tényleg sántít egy henger, emellett pont olyan a hangja, mintha hajtókarcsapágyas lenne. A hydrotőke, sokkal magasabb hangon kopog. Szerintem egy kompresszióméréssel fény derülhet a titokra.  
Re: GMalma (70769)
válasz erre 2011.03.28. 18:10:33 (70430
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Hello! Az E30 cabrio vs RS6 futamról nincs véletlenül valakinek videója? 
válasz erre előzmények 2010.12.03. 09:05:45 (69466
Felhasználói profil
11.90 @ 190

335/35*17 
Re: powered (69465)
válasz erre előzmények 2010.12.03. 09:01:51 (69465
Felhasználói profil
11.90 @ 190

Van néhány eszeveszett méret E jelzéssel. Mosolyog  
Re: fastcar (69454)
válasz erre előzmények 2010.10.22. 11:00:44 (68809
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Most sokmindenre foghatnám, hogy miért nem készül, ( nincs pénz, nincs idő, ha van pénz, nincs idő, és fordítva ) de mind csak részben lenne igaz. Egyszerűen nincs motíváció. A mazda nagyjából rajtkész, kis idő, és anyagi ráfordítással sikerült orvosolni a gyujtásproblémát, A BMW valahogy hónapok óta nem tudja leküzdeni a műhely és a parkoló közti 10 métert... 
Re: Turboá (68806)
válasz erre előzmények 2010.10.22. 09:42:43 (68804
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Atti! Egy gyorsulásra épített célgép, ma Magyarországon szimplán eladhatatlan. Illetve úgy fogalmaznék, hogy nagyon áron alul, a bekerülési költség feléért talán. ( ne beszéljünk munkáról, szaktudásról, referenciákról, eredményekről, stb )  Szívesen költök az autóimra, hisz ez a hobby-m, mégis szeretném jó helyen tudni a pénzem! Ehhez pedig véleményem szerint esztétikailag, szerkezetileg, műszaki felszereltség, és használhatóság szempontjából is rendben kell legyen egy kocsi. üdv  
Re: Turboá (68755)
válasz erre előzmények 2010.09.12. 11:39:30 (66634
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Itt is nagy gratula Pisti! Élvezd a bajnoki cím minden percét!!!... Mosolyog
: Kacsint :  
Re: Audi-f1 (66622)
válasz erre előzmények 2010.08.11. 20:48:40 (65118
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Drukkolok! Hajrá! 
Re: Breki (65092)
válasz erre előzmények 2010.08.11. 20:46:23 (65117
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Boldog szülinapot Tunerfütyi! 
Re: TunercityLaci (65113)
válasz erre előzmények 2010.08.11. 20:45:25 (65116
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Mi is kinézünk. 
Re: Demó (65112)
válasz erre előzmények 2010.07.25. 17:56:22 (64338
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Nagyon szépen köszönöm a jókívánságokat Szabi!
üdv. 
Re: szabyk RST (64337)
válasz erre előzmények 2010.07.25. 12:13:23 (64336
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Értem...Majd felhívom Martinékat, hogy legközelebb egyeztessenek veled, mielőtt félreinformálnak. Faszom kivan hogy csak 1000-t bír! Eldobom magamtól az életet... Széles vigyor  
Re: szabyk RST (64332)
válasz erre előzmények 2010.07.25. 09:44:29 (64330
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Clutch Fichtel & Sachs MFX 200
Two plate sintered metal clutch
 
Re: szabyk RST (64328)
válasz erre 2010.07.25. 09:38:17 (64329
Felhasználói profil
11.90 @ 190
 
válasz erre előzmények 2010.07.25. 09:31:03 (64326
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Mikor az én kuplungomat csinálták a Martinéknál, ( Sachs MFX 200 ) akkor  1460kg-nál billent át az ellenörzés során, és erre mondta az ember hogy kettes biztonsági tényező mellett 1200+ Nm-t bír. 
Re: Turboá (64321)
válasz erre 2010.06.27. 14:29:26 (63580
Felhasználói profil
11.90 @ 190

BMW M20  szerszámacél tűzkarika a blokknál hüvelyperem süllyesztve, 2 db 0,17mm éllel . Sosincs vele baj. üdv. 
válasz erre előzmények 2010.06.13. 10:29:07 (63151
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Oké! Igen picit fiatalabb a technika. Mosolyog
http://www.powerfanatics.com/forum/viewtopic.php?t=633 
Re: rambustibi (63149)
válasz erre előzmények 2010.06.12. 23:33:30 (63117
Felhasználói profil
11.90 @ 190

Baszki! Hatszor álltam meg sisakot, és lámpát takarítani, de még mindíg így néz ki...Kiváncsi vagyok, hogy mi van a légszűrőbe. 
Re: orgyi (63115)
válasz erre 2010.06.12. 23:10:14 (63114
Felhasználói profil
11.90 @ 190

breki UV védve... Széles vigyor  
válasz erre 2010.06.12. 22:56:30 (63113
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Szabinak, és Sanyinak megellett valami a verdájában. Superfinal-t Lezsi nyerte Fapuma ellen. Érdekes futam volt. Fap elgombázta a 60 lábas fotocellát, és átkeveredett a másik pályára a poloval, így kizárták. Bulijoe bimotója talán porlasztóhibával kiállt, de már tudja a 10-es időt.
Lezsi 10.8 210, Breki kerek 10.0
Jó volt végre látni erős BMW-ket. hajrá skacok!!! 
válasz erre előzmények 2010.05.31. 08:36:43 (62782
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Grat Breki! Végre valaki dumálás helyett eredményeket produkál BMW-s fronton...Üzemszerűen működött minden? 
Re: Breki (62780)
válasz erre előzmények 2010.05.27. 08:15:36 (62600
Felhasználói profil
11.90 @ 190

Kacsint  
Re: Fapuma8 (62592)
válasz erre 2010.05.26. 23:00:18 (62589
Felhasználói profil
11.90 @ 190
11.35
Te Fap! A busával mi a helyzet? Elmúltak az öngyilkosjelölt, depressziós napjaid? Pedig csontszériában is tud 10-est ugrani... Kacsint  
válasz erre előzmények 2010.05.05. 15:43:40 (62105
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Kössz! Örül a szipirtyó... Széles vigyor  
Re: Sychter (62100)
válasz erre előzmények 2010.05.05. 15:43:04 (62104
Felhasználói profil
11.90 @ 190
15.5
 
Re: orgyi (62102)
válasz erre 2010.05.04. 22:37:02 (62083
Felhasználói profil
11.90 @ 190

Valahogy így néz ki a dolog. 
válasz erre előzmények 2010.05.04. 21:23:29 (62080
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Jól nézzétek át a primer triggert, és a motorfordulatot a logban, nincs e benne tüske. 
Re: Breki (62079)
válasz erre előzmények 2010.05.04. 21:14:17 (62078
Felhasználói profil
11.90 @ 190
A hüvelynek kell hogy legyen válla, ami a blokkon fekszik fel. Gyakorlatilag nem tud menni sehova. Nekem is hüvelyes volt az IX blokkom, a ccm csökkentés miatt, és semmi gond nem volt vele. Visszatérve a te problémádra, nincs véletlenül logod arról a futamról ahol ezt művelte a tömítéssel? Mert ezt nem kitolta, hanem kirobbantotta. Jártam korrábban hasonlóan, de azt sohasem a hengerfejtömítés hibája okozta...ha betüzkarikázod, és az eredeti probléma továbbra is fennál, akkor valami nagyobb vasdarab röpül. 
Re: Breki (62077)
válasz erre előzmények 2010.05.04. 21:01:59 (62076
Felhasználói profil
11.90 @ 190
nem gond... 
Re: Breki (62075)
válasz erre előzmények 2010.05.04. 11:45:15 (62049
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Kössz! 
Re: Sychter (62045)
válasz erre előzmények 2010.05.04. 10:49:55 (62044
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Hello! Az asszony belsőkamerását át tudtad méretezni? 
Re: Sychter (62033)
válasz erre előzmények 2010.04.27. 08:41:28 (61872
Felhasználói profil
11.90 @ 190
10.807@206 
Re: Turboá (61870)
válasz erre előzmények 2010.04.14. 21:07:58 (61530
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Na akkor az én véleményem: Fap!
Ha mindenképp motor mellett, döntessz, és senki nem tud lebeszélni róla ( mint ahogy engem sem ) akkor a hayabusa jó választás. Pl, mert akkora mint egy iskolabusz, és ezt azért észreveszi a többi forgalomban vergődő faszfej is.Sokan a híre miatt be vannak szarva tőle, pedig egy kezesbárány. Teljesen semleges, jól kezelhető, kiforrt darab. De! Éppen ettől veszélyes is, mivel nem agresszív, fel sem tűnik hogy milyen gyorsan 200 felett jár az óra. Nem véletlenül ajánlják rutinos motorosoknak. Nekem is van két kislányom ahogy Atti írta is, sőt tervezzük a harmadik babát. Elmultam 36, és egy két motort elgörbítettem a Mecseken még ifjoncként, de így is tegezőviszonyban vagyok még a hayabusával.Tavaly, egy 50 körüli csókától vettem a motort, három évesen 4000 kilóméterrel. Hamar rájött a vásárlás után, hogy nem ezt a lovat akarta... 
Re: Turboá (61528)
válasz erre előzmények 2010.04.14. 08:10:55 (61497
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Csak máj, és vese... Széles vigyor  
Re: Bkori (61490)
válasz erre előzmények 2010.04.13. 20:09:03 (61478
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Jó döntés... Kacsint  
Re: Fapuma8 (61476)
válasz erre előzmények 2010.04.11. 09:48:10 (61383
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Nagy grat! A következetes munkának mindíg kell hogy legyen eredménye! 
Re: v8drag (61381)
válasz erre előzmények 2010.03.31. 16:52:36 (61149
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Bocs Joe! Véletlenül ment neked. 
Re: bulijoe (61145)
válasz erre előzmények 2010.03.31. 16:49:48 (61148
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Érzékenyen érint a téma, ezért néhány gondolat:
Szeretnék egy picsaütős BMW-t! Kb hat gurigát már belevertem, és most nagyjából félkész. Lassan haladok, mert rengeteg a munka, kompromisszumokat pedig nemszívesen kötök. Tisztán látszott a tél elején, hogy nemnagyon lehet a kocsi olyan minőségben kész a szezon elején ahogy szeretném, ezért kineztem magamnak egy japánban készre épített harmadik generációs RX-7-et. Becsövezve, HKS pro futóművekkel, komplett Exedy hajtásláncal kuplungal, 2 utas komoly sperr-el, átépített hűtőrendszerrel. Az autó 344 lóerőt tud padban dokumentálva. Gondoltam jó lesz ez, mégiscsak versenyautó, elleszek vele amég a sárkányom elkészül. A kocsi megjött, ( nem egyszerű szopás )és sem minőségben, sem kivitelezésben nem üti meg azt a mércét amit elvárok. Most ezt is szétszedtük, hogy becsületesen, és esztétikusan legyen összerakva, Így nézegetem azt az immár 8 számjegyű alkatrészhalmazt amivel nem lehet versenyezni. 
Re: bulijoe (61145)
válasz erre előzmények 2010.03.03. 10:49:10 (60625
Felhasználói profil
11.90 @ 190
bmw m40, m42, m20, m30, és opel 4 hengeresek 60-2 
Re: SLacika Mk1 (60623)
válasz erre előzmények 2010.03.02. 18:42:17 (60602
Felhasználói profil
11.90 @ 190

Van! Éppen egy hasonlóan elvetemült projectet csinálok... Széles vigyor  
Re: Bkori (60601)
válasz erre előzmények 2010.03.01. 21:58:34 (60567
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Erős, mert kapar mint az anyja picsája... Széles vigyor  
Re: SLacika Mk1 (60550)
válasz erre előzmények 2010.03.01. 21:53:47 (60565
Felhasználói profil
11.90 @ 190
4 báron, 3.5-nél csak 630ccm 
Re: powered (60562)
válasz erre előzmények 2010.03.01. 21:52:42 (60562
Felhasználói profil
11.90 @ 190
100% duty melett. 
Re: powered (60560)
válasz erre előzmények 2010.03.01. 21:51:06 (60560
Felhasználói profil
11.90 @ 190
benzinnel. 
Re: szabyk RST (60553)
válasz erre előzmények 2010.03.01. 21:48:39 (60557
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Ezeket a 727-es siemens-ekt gt35-el 2 báron kiagyaltam. 
Re: powered (60555)
válasz erre előzmények 2010.03.01. 21:46:28 (60555
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Az bebaszna! Esetleg 2 sorban. Kacsint  
Re: SLacika Mk1 (60547)
válasz erre előzmények 2010.03.01. 21:45:15 (60552
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Te ne jáccá! 
Re: szabyk RST (60551)
válasz erre előzmények 2010.03.01. 21:36:17 (60543
Felhasználói profil
11.90 @ 190
500 lóerőig biztos O.K. A NOS-al csak óvatosba...:-) 
Re: 345i (60538)

összesen 617 bejegyzés
1  2  3  4  5  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!