timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

összesen 16 bejegyzés
1  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre 2013.02.15. 20:34:47 (74034
Felhasználói profil
10.88 @ 214
Par otlet.
Ha a nezok hozzak a mukodeshez szukseges bevetelt, akkor szamukra kell vonzobba tenni az egesz napos acsorgast (helyette programot).

Lehetne a benzinverueknek tobb aktiv elmeny, pl. autos/motoros ugyessegi programok, vezetestechnikai trening, gokart, RC palya, stb. -minden, ami motorral megy.  

A hozzatartozoknak meg alternativ noi/csaladi programok, jatszohaz, miegymas.
De pl. a nezok autoztatasa versenyautoban sem kerul semmibe, velem is elofordult mar Mosolyog


 
válasz erre előzmények 2009.12.03. 15:29:48 (58738
Felhasználói profil
10.88 @ 214
Az enyem is mutatott mar 1.6-os 60 labat, delelott, amikor meg nem nagyon ragadt a ragacs...
   1.798     1.641     7.369   @     151.2     11.493   @     195.3     

 
Re: ave (58732)
válasz erre előzmények 2009.11.10. 16:38:04 (57625
Felhasználói profil
10.88 @ 214
Ugy erzem, magyarorszagon meg ott tart a dolog, hogy minel nagyobb szamot lat az ugyfel, annal boldogabb, ilyen dolgokon csak a hozzank hasonlok akadnak fenn Mosolyog  
Re: ave (57619)
válasz erre előzmények 2009.11.10. 16:02:11 (57611
Felhasználói profil
10.88 @ 214
Ott a pont Aki!

Nekem a BMW-re 20% hajtasi veszteseg korul szamolt a program, ami nem mert ertek, hanem egy default kalibracio a szoftvergyarto szerint.... (Az, hogy nyitott difim van, vagy 50% sperr, persze nem szerepel sehol).

Viszont a dynoproject-et telefonon felhivva 5 perc alatt megkaptam a whp grafikont is email-ben, ugyhogy ez hamar kiderulhet Mosolyog

 
Re: powered (57464)
válasz erre előzmények 2008.10.27. 13:30:41 (33831
Felhasználói profil
10.88 @ 214
Igen, oda-vissza meg lettek pisiltetve nemreg Nyelvet ölt
Kb. ugy locsol, mint a kinyitott kerti csap Széles vigyor  
Re: ave (33830)
válasz erre előzmények 2008.10.27. 12:14:26 (33828
Felhasználói profil
10.88 @ 214
Szandekosan elhagytuk az emelkedo uzemanyagnyomast, mivel a szuk keresztmetszet a rendszerben az 1db  255-os pumpa volt. Az 1200-es injektorok igy is kiadtak a szukseges mennyiseget (igaz, ki is voltak hasznalva), es a pumpa is birta az iramot az alacsony nyomason.

Ha kap tobb pumpat, csovezest, nyilvan feljebb tudunk majd menni a nyomassal is, es nem kell aranytalanul nagy injektor.
Lenyegesen tobb ellatast ker az alkohol, de meg igy is megeri, cooler nelkul sem tudtam megcsorgetni vele a motort, pedig neha nem szerenykedtem a gyujtassal Mosolyog

 
Re: ave (33809)
válasz erre előzmények 2007.10.29. 20:26:54 (12517
Felhasználói profil
10.88 @ 214
Ugy tudom, 4-esben (nem) sikerult gumit melegiteni, es felcsuszott a szinterkuplung.

Ilyesmit az enyem is csinalt meg szombaton, (csak kettesben) -utana inkabb en sem eroltettem...
 
Re: Spoon (12510)
válasz erre előzmények 2007.10.13. 20:27:57 (9919
Felhasználói profil
10.88 @ 214
Nem M-es ennyi pacival (lehet, hogy eleg nagy joindulattal ennyi .
315 Lo lenne az e34 M5 3.6 gyarilag.

Kis video arrol, hogy milyen a jo draggumi
http://www.youtube.com/watch?v=9O0b90G8Yhg 
Re: frinyoo (9915)
válasz erre előzmények 2007.10.13. 20:01:29 (9914
Felhasználói profil
10.88 @ 214
Igen, eleg masszivak.
Merlegen nem volt meg, tippre ugy 1280, +- 50kg 
Re: Spoon (9910)
válasz erre előzmények 2007.10.13. 18:25:53 (9909
Felhasználói profil
10.88 @ 214
Minden szeria a motorban, sot, a szinterkuplungot leszamitva meg a hajtaslanc is.
Ez amolyan "kis koltsegvetesu" projekt.

 
Re: Spoon (9906)
válasz erre előzmények 2007.10.05. 00:02:19 (8887
Felhasználói profil
10.88 @ 214
Igen, hasonlo, - de elore szolok, hogy az enyemen ennel durvabb lesz a differencia

-Egyebkent azt hiszem lattam ezt az autot Fertoszentmikloson szept. elejen.
Szepen megepitett darab, egy turbo-kit van rajta, akkor o lett a masodik a kategoriaban.
(Ha nem valtok melle, talan sikerult volna jobb idot mennem nala a dontoben)
 
Re: ave (8885)
válasz erre 2007.10.04. 13:28:29 (8762
Felhasználói profil
10.88 @ 214
Sziasztok!
Vagyok itt is neha...

Az R1-es osszehasonlitassal en ovatosabban fogalmaznek, majd ha lesz egy rendes meresunk AVE-val, talan ossze tudunk nezni dolgokat. (Eddig csak G-tech-es probalkozasok vannak, ami nem eppen hiteles, -bar a padon mertekkel meglepoen osszecsengett az eredmeny)

Ami a nyomas-epulest illeti, nem teljesen tiszta, hogy padon miert nem ment feljebb.

Azt kell tudni az autorol, hogy egyaltalan nem hasznaljuk a wastegate-et, amit a turbo tolt, annyi a nyomas. Alacsonyabb fokozatokban egyszeruen nincs ideje felepulni magasabb nyomasra, mert addigra leporog a fokozat.
(Persze valamilyen szinten ez minden autora igaz, semelyiknel nem epul ugy a nyomas 1-esben, mint 5-osben, csak nalam ez kritikus jelenseg.)

Akit erdekel a technikai hatter, nagy szamu loggal tudok szolgalni
 
válasz erre előzmények 2007.09.05. 17:05:48 (7176
Felhasználói profil
10.88 @ 214
Nagyon egyszeru: Ha atlepi az "alomhatart", vagyis fut egy 11.99-et, akkor atkerult a kovetkezo kategoriaba
-Persze nem muszaj pont masodpercenkent vagni a kategoriakat.

A dolog persze mindenkepp fugg attol, hogy korrekt-e a mezony, mert ha "kvalifikacios" jelleggel sokan direkt sokkal rosszabbat mennek, mint a vegen, akkor elveszik a verseny, de ugy gondolom, hogyha valakinek van egy 11 masodperces autoja, az nem fogja magat azzal egetni, hogy 13 masodperces futamokkal kvalifikal...
 
Re: rhigo (7175)
válasz erre előzmények 2007.09.05. 16:28:21 (7173
Felhasználói profil
10.88 @ 214
Erre hallottam egy erdekes elkepzelest, miszerint masodpercek szerint kene a kategoriakat inditani.
Nyugaton mar ugyis divat, hogy felirjak a kocsi oldalara a legjobb idejet, igy az idomerokon tud maganak "illo" ellenfelet nezni az ember. 
Re: ave (7170)
válasz erre előzmények 2007.09.05. 14:44:28 (7166
Felhasználói profil
10.88 @ 214
Na igen, ezzel a karakterisztikaval azt hiszem en is megelegednek
-Apropo, tudtok ajanlani jo teljesitmenymero-helyet? Csak meg kene merni a masinat ebben a formajaban is...
 
Re: frinyoo (7165)
válasz erre 2007.09.05. 12:00:26 (7161
Felhasználói profil
10.88 @ 214
Üdvözlöm a neves társaságot, mint emlegetett szamár, meglentem itt is

Én volnék az illető, aki a kamion-turbóval küzd... 

összesen 16 bejegyzés
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!