Par otlet.
Ha a nezok hozzak a mukodeshez szukseges bevetelt, akkor szamukra kell vonzobba tenni az egesz napos acsorgast (helyette programot).
Lehetne a benzinverueknek tobb aktiv elmeny, pl. autos/motoros ugyessegi programok, vezetestechnikai trening, gokart, RC palya, stb. -minden, ami motorral megy.
A hozzatartozoknak meg alternativ noi/csaladi programok, jatszohaz, miegymas.
De pl. a nezok autoztatasa versenyautoban sem kerul semmibe, velem is elofordult mar
Ugy erzem, magyarorszagon meg ott tart a dolog, hogy minel nagyobb szamot lat az ugyfel, annal boldogabb, ilyen dolgokon csak a hozzank hasonlok akadnak fenn
Nekem a BMW-re 20% hajtasi veszteseg korul szamolt a program, ami nem mert ertek, hanem egy default kalibracio a szoftvergyarto szerint.... (Az, hogy nyitott difim van, vagy 50% sperr, persze nem szerepel sehol).
Viszont a dynoproject-et telefonon felhivva 5 perc alatt megkaptam a whp grafikont is email-ben, ugyhogy ez hamar kiderulhet
Szandekosan elhagytuk az emelkedo uzemanyagnyomast, mivel a szuk keresztmetszet a rendszerben az 1db 255-os pumpa volt. Az 1200-es injektorok igy is kiadtak a szukseges mennyiseget (igaz, ki is voltak hasznalva), es a pumpa is birta az iramot az alacsony nyomason.
Ha kap tobb pumpat, csovezest, nyilvan feljebb tudunk majd menni a nyomassal is, es nem kell aranytalanul nagy injektor.
Lenyegesen tobb ellatast ker az alkohol, de meg igy is megeri, cooler nelkul sem tudtam megcsorgetni vele a motort, pedig neha nem szerenykedtem a gyujtassal
Igen, hasonlo, - de elore szolok, hogy az enyemen ennel durvabb lesz a differencia
-Egyebkent azt hiszem lattam ezt az autot Fertoszentmikloson szept. elejen.
Szepen megepitett darab, egy turbo-kit van rajta, akkor o lett a masodik a kategoriaban.
(Ha nem valtok melle, talan sikerult volna jobb idot mennem nala a dontoben)
Az R1-es osszehasonlitassal en ovatosabban fogalmaznek, majd ha lesz egy rendes meresunk AVE-val, talan ossze tudunk nezni dolgokat. (Eddig csak G-tech-es probalkozasok vannak, ami nem eppen hiteles, -bar a padon mertekkel meglepoen osszecsengett az eredmeny)
Ami a nyomas-epulest illeti, nem teljesen tiszta, hogy padon miert nem ment feljebb.
Azt kell tudni az autorol, hogy egyaltalan nem hasznaljuk a wastegate-et, amit a turbo tolt, annyi a nyomas. Alacsonyabb fokozatokban egyszeruen nincs ideje felepulni magasabb nyomasra, mert addigra leporog a fokozat.
(Persze valamilyen szinten ez minden autora igaz, semelyiknel nem epul ugy a nyomas 1-esben, mint 5-osben, csak nalam ez kritikus jelenseg.)
Akit erdekel a technikai hatter, nagy szamu loggal tudok szolgalni
Nagyon egyszeru: Ha atlepi az "alomhatart", vagyis fut egy 11.99-et, akkor atkerult a kovetkezo kategoriaba
-Persze nem muszaj pont masodpercenkent vagni a kategoriakat.
A dolog persze mindenkepp fugg attol, hogy korrekt-e a mezony, mert ha "kvalifikacios" jelleggel sokan direkt sokkal rosszabbat mennek, mint a vegen, akkor elveszik a verseny, de ugy gondolom, hogyha valakinek van egy 11 masodperces autoja, az nem fogja magat azzal egetni, hogy 13 masodperces futamokkal kvalifikal...
Erre hallottam egy erdekes elkepzelest, miszerint masodpercek szerint kene a kategoriakat inditani.
Nyugaton mar ugyis divat, hogy felirjak a kocsi oldalara a legjobb idejet, igy az idomerokon tud maganak "illo" ellenfelet nezni az ember.
Na igen, ezzel a karakterisztikaval azt hiszem en is megelegednek
-Apropo, tudtok ajanlani jo teljesitmenymero-helyet? Csak meg kene merni a masinat ebben a formajaban is...
Ha a nezok hozzak a mukodeshez szukseges bevetelt, akkor szamukra kell vonzobba tenni az egesz napos acsorgast (helyette programot).
Lehetne a benzinverueknek tobb aktiv elmeny, pl. autos/motoros ugyessegi programok, vezetestechnikai trening, gokart, RC palya, stb. -minden, ami motorral megy.
A hozzatartozoknak meg alternativ noi/csaladi programok, jatszohaz, miegymas.
De pl. a nezok autoztatasa versenyautoban sem kerul semmibe, velem is elofordult mar