A viccet félretéve én is fontosnak érzem, hogy száraz maradjon a pálya, mivel kacérkodok a gondolattal, hogy következő versenyen fussak egy tízest igaz, csak a szárnyassal.
Két alternatív megoldást látok:
Az egyik, hogy az általad említett dízelkormot ráengedjük a kifolyatott olajára. Úgy fog ragadni, mint a turbógeometria.
A másik lehetőség, hogy a wágen olaját a stage-ben lecserélik ragacsra...
30+18=48 pont jár az elő helyért és 20+17=37 a másodikért (már akkor, ha a kvalifikáció is ebben a sorrendben záródott). Ha nincsen se idő-, se sebességi rekord, akkor az 11 pont különbség az első javára. Én ráfeküdnék a témára!.
Részemről köszönöm a lehetőséget, a nemes gesztust, hogy OB-ra az érintettek ingyen nevezhettek!
Jó volt a hangosítás is, mivel déli érkezésemet követően már csak kb. a "nyúlon túl" tudtam depózni a parabola kanyar végén és mégis hallottam Frankie-t!
Sajnos a pálya tapadását én nem éreztem utcai kat-ban, utcai slick gumival. Sok volt az apró szemét az aszfalton, gondolom nem igazán használják a teljes pályát év közben. Ha jól láttam azért a sebességi rekordot megjavítottam így is a kategóriámban.
Ettől függetlenül persze jó volt látni a profi gépeket akik könnyebben abszolválták a rajtot.
Még egy apróság, ami tetszett: Innen is köszönöm az egyik Tuboly Úrank, (keverem Őket) hogy segített mindenkinek vízre állni, ha kellett locsolt is! Könnyebb volt így, mint kiugrálni a kocsiból.
Hans 20"-on megy kicsit nagyobb külső átmérőn.
Az a váltó amit használsz és RS Fábiának hívsz, a 130Le Ibiza Sport váltója is egyben. FJW a váltó kód, vagy létezik még egy variáns ugyan ezzel a végáttétellel.
"Az autó menetteljesítményeiről is van néhány adat, hatodikban, 200 km/óránál 3000-et mutat a fordulatszámmérő, 240 km/óránál 3500-at, csúcsfordulaton, 4500/percnél, hatodikban 270 km/órával megy az egykori haszonjármű!"
Paradoxon: állítások egy olyan halmaza, amelyek látszólag ellentmondásra vezetnek, vagy a józan észnek ellentmondó következtetés vonható le belőlük.
Ha elfogadom, hogy a Te autódban az én váltóm - ami nálam nagyobb kerékátmérővel, mint nálad, 3000/min mellett 176km/h sebességet tud hatodikban - 200km/h sebességet tud azonos fordulatszámon, de kisebb kerékátmérővel, akkor én egy láma vagyok.
De vonatkoztassunk el ettől az apróságtól!
Azt mondod, 3000-et forog a főtengelyed 200-nál, akkor 4500-nál - a tudomány mai állása szerint - 300km/h sebességgel kéne haladnod, nem 270-nel. (GYK: Az eredmény úgy jön ki, hogy a 3000-es fordulathoz tartozó 200km/h-át megszorzod annyival, mint amennyivel a fordulatszámot, - tehát esetünkben 1,5-tel, mivel egyenes arányosságról beszélhetünk manuális váltók áttételezése esetén azonos fokozat mellett - tehát 300 km/h-át kapunk. Ez fizika.)
Máshogy nem tudom elképzelni, minthogy ilyenkor valami változó fogaskerék áttételt kapcsolhat a rendszered, mint pl. a VTEC a Hondánál, csak neked a fogaskerék sűrűsége változhat meg a centrifugális erő hatására, ami miatt az áttétel megváltozik egy fokozaton belül fordulatszám függvényében.
A másik kedvencem a TT17 - GT20 hibrid turbó volt.
A 306 lovat nem firtattam, csak az egyéb paramétereket. Tehát minden ugyan az, mint a Hans-féle metanolos Golfban?
Még egyszer: Szép kocsi, jó kocsi, le a kalappal, csak hülyeségeket ne írjuk róla, pláne országos autós magazinokba, merthogy tudtommal kettőben is megjelent változtatás nélkül ez a blődség.
Légy nyugodt, Ő sem próbálta ki. Vagy maximum annyit mutatott az óra, de a közelében sem volt!
Két újság is leközölte anno, hogy milyen fasza áttételezése van, mert 6.-ban 2000/min mellett 120-at megy, 3000 mellett meg 200-at... Szerintem valami egyedi CVT váltója lehet, csak így tudom elképzelni, hogy menet közben változik a végáttétel. A 0-100 -as 4,6s is így születhetett...
Lehetséges, hogy a Te szegényes szókincsedből hiányzik, vagy éppen két másik nyelven gondolkodsz, esetleg angol karakterkészletre váltottál.
"A kéne a kellene feltételes módú igének a népies változata. Természetesen létező szó, de a használati köre szűkebb, mint a kellene igéé.
A Magyar Nemzeti Szövegtárban a kellene kb. hatvanezerszer fordul elő, arányosan a teljes magyar nyelvterületen (az öt regionális nyelvváltozatban: a magyarországiban, szlovákiaiban, kárpátaljaiban, erdélyiben, vajdaságiban), illetve az összes stílusrétegeben (személyes, sajtó, tudományos, hivatalos, szépirodalmi alkorpuszban). A kéne ritkább használata (kb. tizenkétezer előfordulás) az adatok szerint főként a magyarországi nyelvváltozat személyes és szépirodalmi alkorpuszára jellemző, minimális a tudományos nyelvben."
Netán volt helyesírási, vagy nyelvtani hiba a hozzászólásomban, mint a Te hozzászólásaidban?
Inkább azon görcsölj, hogy 14s alá kerüljön a tyúkláb. Kezdj dühödt flexelésbe!
Nem terjed, mert valaki nem írogat ide 5 percenként, attól még olvashatja a fórumot.
Ha már az írásnál tartunk: Amikor olyan sok piros hullámvonalat látsz az elküldendő kommented alatt, akkor kezdj el gyanakodni, hogy javítani kéne a magyar nyelv ismereteiden.
Ja, és én kezdtem az egészet! Az egész úgy kezdődött, hogy visszaszóltam.
De, ha nem mész 10-et, hanem jobbára csak 12 felett, (mert az a reális) akkor bemászol a toy-toy-ba egy nyári versenynapra és akkor erőt vesznek magukon a zömmel ibiza tulajok és kipakolják a gittet a pofidra.
Így benne vagyok!
De attól tartok, hogy téged még az a kék Puntó is le fog nyomni a 210-215 lovacskájával.
Gabi! Rég megvan az ötszörös teljesítményed, amire hivatkoztál! Csak a viszonyítási alapot kell helyesen megválasztani, mert az a vr6 sem turbós volt eredetileg. Szóval SDI 70 lóerőhöz viszonyítva eléggé rendbe vagy.
Azonos térfogatú turbós dízel pedig a büdös életbe nem lesz akkora teljesítményű, mint egy turbós benzines, ha a maximális lehetőségeket nézzük.
De, ha sikerülne megfújni ezeket a motorokat is 6,9barral,mint a nem füstölő rakétát - a nitro mellett - akkor itt is lejönne vagy 5-700ló. Majd úgy 2600 májusára.
Volt idő amikor beszélgettünk, majd megismertelek.
Látod, a lényeget nem fogod az egészből, csak az jár a fejedben, hogy intézzük el ahogy szoktuk. A többi dolog amire nem válaszoltál az helybenhagyólag volt gondolom.
Majd nyitott szemmel járok.
Nem akartam ide írni az eddigiek miatt, de kénytelen vagyok. Ne érts félre, nem az állítólagos feljelentésed miatt, csak azért, hogy ne kelljen kommunikálnunk. Apropó! Ha már a feljelentésnél tartunk! Tudtad, hogy a tettlegességgel való fenyegetés btk-ba ütközik? Szóval erről ennyit.
Kedves amnéziás tezsvírem! A kedvedért egy kis múlt idézés:
Felhívtál, hogy bocsánatot kérj amiért anno bunkó voltál. Ezek a Te szavaid még mielőtt kocsiba ülnél feleslegesen. Feltételesen fogadtam, de fogadtam. Minden szart kerestél a kocsidhoz, amiben segítettem. (Két percenként csörgött a telefonom, vagy érkezett sms tőled, pedig éppen nyakig voltam az aknában.) Ezek közül a két műszerre térnék ki. Elmondtam, hogy van itthon polcon, de más rendelése, csak még nem állt össze az a project, így azonnal tudom neked adni, csak után kell rendeljek. Mondtad, hogy kell, én rárendeltem. Emlékeim szerint valami Leon-os haverodat küldted érte egy hétig, majd utána közölted, hogy személyesen átveszed egy hét múlva. Akkor szerinted volt műszer, vagy nem volt műszer? Kollár Szabinak utána adtam oda egyszerre négyet, mert megjött a Te pótlólagos rendelésed is és nem jelentkeztél érte - szokásod szerint (lásd: Jugo: futómű vagy PdGabi féle egy éve megrendelt fél motor a siemens-ről bosch-ra történő átépítéshez. )
Gondolom a sértettségedhez az is hozzátartozik, hogy elutasítottam a felkérésedet, hogy átépítsem nyomásos labdásra a kocsidat. Hogy miért? Mivel ismerem a "munkásságodat" -e téren. Nevezetesen nem volt még olyan ember akit ne köpködtél volna aki az autódhoz nyúlt.
Ja és halkan jegyzem meg, hogy annak az embernek sms-eket írni, hogy "lécci csináld Te a kocsimat újra, mert a Marciék félrevezettek" meg "kérdezz utána bárkinél, hogy nem mondtam rád semmi rosszat soha" elég szánalmas dolog. Pláne azért, mert olvasta az itteni behányásodat is. Nagy pofája meg annak van, aki verést ígér, nem jön el csak egy hét késéssel, ott az elemi udvariasságból nyújtott kezet nem fogadja, egy büdös szót nem szól, de utána pár nap múlva ezen az oldalon beírja, hogy leköptem volna. Félre ne érts, nem a verésedre van szükségem, hanem a nagy pofádra nincs. Emberkedjél a körhintádnál, ahogy szoktál amikor apuval ketten szétpofoztok 15 cigányt egy karcolás nélkül az anekdota szerint. MEGALOL! Ennek minden esetre ellent mond, hogy hagytál megverni egy barátot, mert úgy be voltál szarva, majd utána ezzel a titokkal gyorsba körbetelefonáltál mindenkit. "Nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek!" Ilyen vagy, csak nem veszed észre magad. Már csak az áll veled szóba, aki üzletet lát benned.
Sajnos a ma esti pofozkodásodra nem tudok elmenni, mert folyamatosan dolgozni fogok, de majd írsz megint valami frappáns, nyelvtanilag, stilisztikailag és mondatszerkezetileg erőteljesen megkérdőjelezhetőt ide, amit én magasról leszarok majd.