Sziasztok!
Ha valaki tudja használni:
4 db Matador 200/625 R 17 SM10 W14 40-60%-os
( puha, még első keréken is el tudom képzelni)
4 db Michelin 200/650 R 17 T04 kopott, de gyorsulni még jó
(könnyű, az utcainál 3,25 kg-al könnyebb. Ezzel tudtam féltengelyeket törni)
Van még pár db használható utcai 225/45x17-es Bridgestone is.
Természetesen ingyen, de van amit le kell venni felniről.
30/9418062 holnap!
Őszintén remélem hogy hamar eljutsz arra a technikai szintre a járműveddel, ahonnan már jól látod milyen nehéz és költséges pusztán az élvezetért autózni!
Bár általánosságban írtam, nem baj ha van róla véleményed!
""odamegyek, megyek kettőt, megnyerem a bidint hurrá ez is kipipálva. de kicsit sem érdekli őket más, low cost eredménye. csak a sajátjuk... magyarul a dragrendezvénynek nem magát az egész eseményt tekintik hanem csak a cetlit és kupát.""
Ebben az évben szerintem mindenki eleget tett a 3 időmérőt kérő (dragracingos) elvárásnak.
Ez a döntőkkel együtt min. 6 olyan olyan futam amire, ha a technika akarja érdemes odafigyelni!
Ha nem úgyis kapok hideget-meleget még anyámat is emlegetik egy rossz rajtért!
Mit kéne még tennem, tennünk??
A kérdés nem költői, fogalmazd meg és hidd el gondolkozni fogok rajta!
Kezdem magam kényelmetlenül érezni!
Csak a saját nevemben mondom, bár más hasonló gondolkodásu versenyzőt is ismerek.
Technikai sport lévén 90%-ban a sporteszközből kinyerhető maximális teljesítmény érdekel, amit itt másodpercekben ill. annak törtrészeiben mérnek!!
A maradék 10 %-ban az ellenfél legyőzése okoz örömöt!
A pénzdíj nagysága sajnos csak a rendező nagyvonaluságát, irántunk mutatott megbecsülését tükrözi !! Neki ez igen sokban van ezért én nagyra is értékelem.
De megint csak magamról szólva, egy ilyen teljesítményű, eredményű autó költségvetésében semmilyen szerepet nem játszik!
Ezért kéne ezt a kérdést körültekintőbben megközelíteni!!
Minden tiszteletem és gratulációm az új rekordereknek, és a győzteseknek!!
A 9'-es idő hibátlan, külön dicséret érte Istvánnak! A saját kategóriájában Soma is legalább ennyit érdemel. Mégegyszer grat. Nektek!!
Hát nem sok. Bár én csak a második felét láttam, de Tőled egy rajt, valamint az eredmény, Tőlem egy hosszabb mondat és 2 futam. Kb ennyi. Bár a srác a szombatot, meg a jövő hetet emlegette......
Köszönöm a gratokat! Valóban jól sikerült minden, kis kezdeti problémák után egyenletesen jöttek a 10'-es idők. Egyébként kellemes, jó hangulatu versenyen nagyon jót tudtunk tesztelni, nem mellékesen korrekt díjazás mellett. Tisztelet a motorosoknak a vendégszeretetért az érdeklődésért, a lelkesedésért.
És igy külön örülök, hogy Tökölön is jó verseny zajlik, zajlott ragyogó eredményekkel. Gratula Mindenkinek.
Mi is sokat léptünk előre, hogy legközelebb szorosabb versenyeket vívhassunk.
Jó napom volt..... tegnap! Jó hangulatu verseny , jól ment az autóm, jó futamok . 5* mentem 11.1-et, többször volt 207-208-as célvonalim, éppen csak a 10'-es idő nem jött össze. De ami késik...
Gratulálok a győzteseknek, és azoknak akik jól teljesítettek. Nagyon jó döntőt mentem Schuszter Zolival, régen voltam ilyen közel hozzá
Régen olvastam ennyire műszaki indíttatásu cikket ilyen szakágban szereplő autóról, örülük, hogy pont az enyémről sikerült összehozni!
Úgyhogy...JÓ NAPOM VOLT
Persze, mint tudjuk a probléma technikai, ( nagy turbo, 6500 alatt nincs élet,+hosszú 1-es) de legegyszerűbben gumi mérettel, tapadással lehet kompenzálni. Na ez nem sikerült.
De ami késik.....
Én is csak gratulálni tudok azoknak akik úgy teljesítettek ahogy elvárták maguktól.
@Falco, szerintem semmi baj sincs ezzel a 11.0-val. Ezek a rajtok meg hibátlanok!
Viszont ezek az Audisok nagyon fejlődnek A Schusziról tudtuk hogy jól megy, az Isti is bizonyított, de itt van a Gabi, aki egy széria közeli autóval ment tegnap 11.5-öt. Komoly!
Szóval a 4.-es kat is sűrü lett. Egyébként én tegnap jó időért mentem, dolgoztam is érte de egy rossz gumiválasztással elrontottam. Nem volt egy jó futamom se, de 5-ből 3 katasztrófális lett.
Valóban, eszembe sem jutott, hogy a befulladás után nyomjam neki, de annyira megragadt, hogy nehezen jött volna össze.
Legalább a Fülit is többet látjuk ezeken a versenyeken.
Igen, az a baj hogy lassan és nem megfelelő ford. számon váltja el. Az egyébb zajok természetesek, mert a kapcsolókörmös váltók jórészt egyenes fogazásuak is. Ha meg ferde akkor sem a zajcsillapítás miatt!
Nem hiszem, autó még nem üzemképes, bár már közel áll hozzá!