Magyarországon milyenek a legjobb idők street elsőkerekes autóktól feltöltés(turbo, nitro, kompresszor) nélkül, lökettérfogat korlátozás nélkül? PL Korry-nak volt 13as 1/4 mérföldje még nitro nélkül.
Jajaj.. a chronomoto cégről egy rakás tapasztalata van az alfásoknak, egyik se jó...
Ők viszik az aug.20-ai alfás gyorsulásokat már évek óta, de minden évben panaszkodunk rájuk.
Hibás mérések, nem hajlandóak azt észrevenni javítani azokat, rajtoltatás nem az erősségük, stb....
Ebay.co.uk-n lehet jókat kifogni.
Autotrader.co.uk az olyan mint az otthoni hasznaltauto.hu
Pistonhead.com meg mondjuk olyan mint a racingbazár de vannak normál kocsik is
van még az adtrader.co.uk az az itteni express.hu de itt olyan hirdet aki leginkább helyileg akarja eladni a dolgait.
Mindenhol kérnek postcode-ot. A legjobb ha valami londonit irtok be
Pont én nem bíráltam hogy sok vagy kevés-e érte ennyi...
Csak leírtam, ami szerintem igaz, hogy nem az ár részhez lett beírva az összeg. De ez igy van rendjén mert igy legalább megnézik páran. Amúgy beleírhatattok volna több konkrétumot is az autóról, a benne lévő alkatrészekről, mert igy csak a kisgyerekek dobnak egy hátast a nagy számoktól.
Hát a drag és a pályaversenyzés két teljesen különböző burkolatot kiván, és a hungaroringen se a legideálisabb a tapadás. Kiváncsi lennék hogy oldják meg ezt a problémát ha egymást követő két hétvégén mindkét kategóriának egy szinvonalasabb rendezvényét kell lebonyolítaniuk. A másik hogy kétségeim vannak az 1122m-es maximális hosszal a Top Fuel dragsterek biztonságos megállásánál.
Ha azt nézzük hogy 50m-nél kezdődik a rajt és 400m a táv.
A hungaroringes lelátó mérete szerintem 2x-3x nagyobb mint a szlovák pályá-é.
Ráadásul a magyar lelátó 100%ban van lefedve míg a szlovák max fele. Nagyon drága lenne kivitelezni a ringre egy ugyanakkora tetőszerkezet mint a jelenlegi.
Nem értelek...
Sanyi és szabyk mögött a 3. helyet kibérelhetted volna és nem érte meg volna profiba menni?
Szabyk alig indult idén és sanyinak is ha jól emlékszem volt betlije. Éves második hely szerintem garantált lett volna esetleges 1-2 győzelemmel és még lehet anyagilag is megérte volna.
Persze ez mind csak az én gondolatom. De igy majd az a 10-20 széria autót hajtó emberke fog kikopni streetből aki ugyanúgy gondolkozik mint te, és mivel látja hogy az eddigi esélye is elszállt a döntőzésre inkább nem nevez.
Utólagos turbósítás: Szerintem nem kellene engedni streetben! Ha valakinek anyagilag belefér az utólagos turbósítás akkor férjen bele a profi nevezés költsége is! Ha nem akkor menjen tesztben. De amig a profi kategóriák üresek(nincsenek meg a 8-as táblák) addig kár a street felé terelni a faragott vasakat. Amivel el lehet érni hogy a széria autókkal majd kikopnak a lelkes emberek a streetből mert nekik nem tellik utólagos turbósításra.
Csatlakozom, mert engem is érdekelne!
Máshonnan, hallomásból tudok olyan dolgokról hogy kivel és miért nem felhőtlen a kapcsolatod.
Ha te mondanád el akkor hitelesebb lenne és sok olyan ember, aki nem régóta van a gyorsulás közelében, nem az itteni kommentjeid alapján ítélne meg.
Ha megnézed komolyabban, a street dragracing is szép lassan halott ügy lesz....
Most amikor otthon voltam, a Ringen nem kellett sorba állnom 3x. Két éve 1x mentem, mert 1,5 órát kellett sorban állnom. Igaz 2 éve tömött lelátok voltak és volt 1,5 óra sorban állás a bejárat elött is.
Angliában már csak pár fecske maradt ebben a kategóriában. Jellemző hányan voltak kiváncsiak a KOE West-re. Magyarországon most kezd leszálló ágba kerülni a dolog. Amit jól mutat hogy Romániában jelenleg van az ami nálunk volt 2-3-4-5 éve. Majd pár év múlva ők is beleunhatnak.
Remélem nem lesz igazam. De ez látszodik. A "street" autók tuningolásának költségei annyira elszálltak, hogy lassan egy csőrös dragsztert(mint az ERdős Drag) lehet annyiból építeni mint mondjuk Fapuma költ az Evo-ra. Szerintem csak az épített dragsztereknek és egy komoly pályának lenne életképessége.
Szerintem, ha a dragracing.hu oldalán található nevezési listára gondolsz, ott az eseményre lehet jelentkezni és annak a nevében benne van az OB is. Ilyen alapon BuliJoe Poloját is nehéz lenne street legal-nak nevezni. Bár lehet lemüszakiztatták mindketten.
Itt kint már rájöttek hogy az a lényeg hogy biztonságos legyen és ne a szopatásról szóljon
Elég csak az autó adásvételének, motorcseréjének, színváltozásának átírásáragondolni....
Ha érdekel nekem van egy pár 205/55/R16 Yoko ao48 használt.
Jó állapot, minta is van még böven, nincs félrekopva.
30eFt/pár és kapsz hozzá 2 grátisz felnit is, igaz alfa 5x98
Jólvan már! Mondtam hogy poénból írtam be, mivel 3an jelentkeztünk és ketten a 1/4mérföldes eredmény írtuk te meg a 1/8-ost.
Egyébként vmelyik másik fórumban nem te irtad hogy ide már nem lehet beírni semmit, mert leugatnak?
Tudom, hogy akkora moly vagyok hogy egy ruhásszekrény se lenne elég reggelire, de ezt nem hagyhatom ki: Atommanó, remélem te kicsit bátrabb sofőrje leszel az imprezának
Egy EB-n? Elképzelhetetlen
Komolyra fordítva az egészet, szerintem ha 1 nevező van a kategóiába akkor a nevezés megkezdése után nem szabad egybecsapni meghirdetett kategóriákat. Pl a "kisebbik" street dizeleknél nevezettek nem örülnének és jogosan reklamálhatnának hogy Bulijoe-val egy katba tennék öket.
De majd holnap meglátjuk, remélem én is