A GÉPJÁRMŰ NYILVÁNTARTÁSBELI ADATAI
Rendszám: CDC-827
Gyártmány: NISSAN
Típus: 300 ZX TURBO
Szín: ÉLÉNKKÉK
A jármű körözés alatt áll?: NEM
Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási adat: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van
Egyelőre 5 db kép a szombati versenyről, a többi kb 200 db a héten...
Nézői szempontból nagyon jó volt a verseny és köszönet a versenyzőknek, illetve a szervező csapatnak! A fa pedig vesszen! A lehető legrosszabb helyen van...
Mondjuk az idő alapú kategórizálás... Ugyan annyi autó lenne (szinte) az összes kategóriában max 1 sec-re egymástól, függetlenül attól, hogy hány köbcenti (ami ellenőrizhetetlen), hol a motor, milyen az a motor, nitrós, turbós...
9.99-...
10.00-10.99
11.00-11.99
12.00-12.99
13.00-13.99
.
.
.
Viszont egy másik kérdés merült fel bennem, a szabályokkal kapcsolatban, azt jól értem, hogy a külföldiek nem kapnak pontokat? Mondjuk, ha DS Pista a Nissan-nal, vagy mondjuk Mexx indultak volna Tökölön is, akkor nem vehetnének részt a pontversenyben? Rábaringen ez nem így volt a "régi szép időkben". Jó tudom az más sorozat... (Én sajnos még csak néző vagyok, így jogos a leugatás, hogy mit akarok itt én...)
Ha már így benne vagy a tippelgetésekben... Szted egy F7R motorból ki lehetne hozni (pl egy xs power féle T3/T4-el) olyan 140bhp körülit literteljesítményt? Normál költségvetésből, dugó, hajtókar, befecskendező, stb csere... Vagy van vmi oka, hogy ezeket a motrokat nem kényszerítik mesterséges lélegeztetésre? Nagyban eltér ez a F4RT motortól? Szívósoron, motorbelsőn kívül. És az utolsó hülye kérdés és ígérem befelyezem, hogy egy 8-900 kiló körüli R5-ben ez kb mit tudna? Bár ahogy elnézem a jővő évi szabályzatot sok létjogosultsága nem lenne a kategóriájában...
Sziasztok! Először is grat a helyezetteknek és akik elégedettek az eredményükkel! Jó kis vereseny volt!
Csináltam pár képet, akit érdekel itt találhatóak: http://kep.tar.hu/rabaring/50456702#2
http://kep.tar.hu/rabaring/50637878/37945782#2