"Jó, mondjuk igaz, nekem mindent megcsinált a csapat és így tudtam folyamatosan jobbat menni mint te."
Nézd szerintem aki kicsit is érdeklődik a gyorsulási versenyzés iránt értékeli az elért eredményeidet, de nem tudom, hogy minek ez az "önfényezés". Ha egy időszakban jobban mentél a Polo-val azt is méltóságteljesen kellene kezelni. A 64056 hsz-ben 2x "kósotlad" meg oioio-1et. Aztán jött még a fenti szöveg. Minek ez a szúrkálódás a fórumon? Most lehetne azzal jönni, hogy ő jobban meg tudja fogni a Polo-t, mint te. Kell ez?
Szia. Igen, nincs valós alapja az ő megállapításának véleményem szerint. Felesleges, bántó vagdalózás. Egyébként a Schuszival nincs semmi bajom, sajnálom, hogy eladja az Öreget, anno még Belgiumba is elutaztam, hogy lássam az AMP gépeket (végül is "csak" az Öreget) a KOE West-en küzdeni.
További sikeres Sport 2 "terelgetést" a 402 méteren, meg ott is, ahol kanyar is van!
Szervusz. Nem szerenték vitatkozni a dologról, de azt szeretném megkérdezni tőled, hogy mitől szánalmas Robi-ka S2-e? Tényleg érdekelne. Szerintem maga egy gyári, jó állapotú S2 is egy kincs. Ha jól tudom ez az S2 nincs nagyon felpiszkálva, annak ellenére szerintem szép idő a 12.5 1/4-en úgy, hogy Robi-ka nem régen állította "csatasorba" a gépet. Bőven van ebben az Audiban még potencia, szerintem szépen bele fog szaladni a 11 sec-be, ami egy full utcai autótól szép eredmény. Nyilván való, hogy az Öreg az extrém kategória oszlopos tagja volt és remélhetőleg az is lesz, akár a te tulajdonodban akár máséban, de attól függetlenül a szánalmas az nagyon távol áll ettől az S2-től. Abban az esetben, ha csak vicceltetek egymással, akkor nincs kérdésem (bár Robi-ka hozzászólása mellett nem láttam semmiféle pozitiv hangulatjelet...).
Üdv.: Racing Heart
U.i: Szánalmas Audi nincs, csak szánalmas tulaj, aki lelakta (itt nem gondoltam senkire, csak egy megállapítás)
Érdekes kép... Csak két dolog miatt nem az igazi. Ha az egy hüvelykujj lenne és nem egy középső ,valamint az a jó nagy "vesekővel"(ha jól látom Chevy embléma) rendelkező figrua nem lenne ott, egy jó kis kép lenne szerintem. Bár ez szubjektív.
Ha egy rekord nehezen vagy hosszú idő múlva dől meg véleményem szerint nem a "vicces" kategóriába tartozik. Éppen egy relatíve hosszú időre szóló rekord az, amivel az adott eredmény mögötti tevékenység, küzdelem, önfeláldozás, csapatmunka igazi megbecsülést nyer "nemcsak" "statikusan" lsd. éves bajnokság, hanem évekre szóló "dinamikus" módon. Ugyanakkor egy igazán értékes rekord nem hogy vicc tárgyává tesz egy szakágat, hanem normál esetben épp hogy igazi motivátora lesz a versenytársaknak.
"mert egyvalaki jóelőre megelőzött mindenkit" = igazi rekord
Szia Jeff. Én is az említett újságban olvastam róla anno. Azt írták, hogy gyárilag 2.0 Tdi volt a 140 lóerős változat (úgy emlékszem nem a 170 lovas). Valami 2literes
Audi Motorsport(?) blokkról beszéltek. Én úgy értelmeztem, hogy benzines lett. A teljesítménye is azt sejteti. 700+ lóerőről és 2,x másodperces gyorsulás. Azt is írák róla, hogy szeretnének menni vele a Pikes Peak-en. Utána nézek majd annak az újságnak...
Én nem közvetlenül a témáról beszéltem (személy szerint én szeretem a dízel és a benzines versenygépeket is). Magáról a vélemény-nyilvánításodról írtam kritikát - szerintem attól, hogy van egy álláspontod még nem kell másokat megsérteni a véleményalkotásuk miatt lsd. Jugo, a másik meg, hogy visszatetsző az, hogy ilyeneket írsz : "pont leszarom...". Magával a hozzászólásaid attitűdjével van gond. Egy építő jellegű kritika...
Nagy figura vagy te! Normális hangnemben válaszoltál ezért egy szavam se lehet. Tudod, ha még emlékszel, az AMP oldalon is normálisan viselkedtem veled. Csak rendesen fárasztó tudsz lenni.
Tudod mit Király? Jó versenyzést kívánok neked erre a szezonra! Kezdj el tuningolni és védd meg a címedet! Dobj fel egy kompresszort, szórd a 12es időket és nem lesz gond!
Elképzelhetőnek tartod, hogy egyszer írj egy olyan hozzászólást, ami tartalomban gazdag és van valami haszna is? Idáig csak arról olvastam, hogy fényezed magad vagy, hogy butaságokat írsz. Nézd én nem vagyok egy kötekedő ember, de már ez egy jó ideje sok ilyen formában (szerintem ezt nem csak én gondolom így). Arra kérnélek, hogy próbálj rákoncentrálni, hogy valami tartalmas mondanivalót közölj, vagy ha nincs akkor ne írj. Próbálj ezen elgondolkodni! Én jóval többet olvasok ezen az oldalon, mint amennyit írok és amikor írok, akkor is próbálok "buborék mentes" maradni. Te meg csak folyamatosan "buborékokat" gyártasz teljesen feleslegesen. Sajnos.
"4 lábú 1.9 pd tdi Golf 4-em" "vs" "Golf III 4x4 TDi" . Ehhez még érteni sem kell nagyon semmihez. Csak olvasni a sorok között. :-D Meg, ha minden igaz az egyik fekete a másik meg kék, ha már az összetévesztésről beszélünk. :-P
Más valami...
Anno e-mailen beszéltünk, küldtem neked e-mailt még és mivel nem kaptam választ, meg voltak is problémák a postafiókommal gondolom nem kaptad meg. (?)
Szia. Nem okoskodni akarok, de szerintem pont annyi derült ki amennyi a publikumra tartozik. Én úgy tudom, legalább is Zoli utolsó AMP-s hsz-éből az derült ki, hogy lesz oldal csak más formában.
"főleg nem a Timeslipen"- nem tudom, hogy kinek mi gondja van a Timeslip-pel, de azt tudom, hogy ha most nem lenne nem is tudánk kérdezni (kivéve max. e-mail). Ráadásul nem szólt be nekünk senki, hogy a kérdéseinket itt tettük fel.
Köszönöm a korrekt választ. További sikeres, eredményes versenyzést kívánok neked ebben a felállásban is! Aztán majd remélehetőleg jön decemberben az új oldal a fa alá. :-D
Shuszi egy-két infót mondanál a változásokkal kapcsolatban? Nem tudom, hogy mi van a dolog hátterében, de nagyon kár érte és szerintem nem én vagyok az egyetlen, aki így gondolja.
Szeretnek itt is gratulalni Sanyinak es Szabynak! Nagyon szep volt fiuk! Tenyleg fantasztikus elmeny volt ott lenni. Szeretnem tiszteletemet kifejezni azoknak a szakembereknek is, akik tudasuk legjavaval segitetek benneteket a kivalo eredmenyek elereseben.
Üdv.: Mark
összesen 38 bejegyzés 1
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...