nem kellene menni a profi autóknak utcai pályán Ob sorozatban!!!!
mindenképp menni fogok mert szeretem a kihívásokat, csak ne menjen a biztonság rovására!!
Sajnos a csütörtöki gyűlés, a szombati díjátadó, és 2 hétre rá a díjátadó nekem több mint 100e, nem tudok ott lenni mindenhol, hogy hangot adjak aggodalmaimnak!
na ezért van nekem ott 16 réteg kevlár 4réteg üvegszál és egy 5mm-es laposvas!!!!
ilyen alu lemezzel nem mentem volna soha akár mit is bír, a Zoli camaróján 14-15 mm vastag minden , pont trencsényben néztem!!
lassan csak el fogod hinni amiről beszéltem neked , hidd el nekem benne van csak ki kell hozni belőle egy adott pillanatban akár ezzel a felállással is!!
"A nap fénypontja még is Breki volt a Bömössel, folyamatosan javúlva a nap végére elérte a 9.31 @ 237 időt és sebességet, ami mindenképpen tiszteletre méltó."
délben már volt az autója alatt fél méter átmérős olajtócsa, ezzel sem lett volna semmi baj de én a rajtban eltöltöttem 10 percet minimum és bepörögtem, izgultam , mentem volna már és elkapkodtam, én rontottam el a döntőt , nem pedig ő nyerte meg, a vissza 1es után raktam 0.18 sec alatt a 3ast de robbanás szerűen töltött be és eldobott jobbra és elvettem, fő a biztonság nem akartam összetörni semmit
én is úgy érzem hogy az enyém volt ez a nap, meg is említettem a díjátadón, hogy NA VÉGRE MÁR!!!!!!
köszi szépen
az olaj csepegésére én is többször felhívtam a figyelmet
egyszer Budán kutyavásár!! úgy felpörögtem , hogy el is váltottam és elbuktam a döntőt emiatt sajnos, a superfinaléba kis állt még revansot sem tudtam venni
te tudod a legjobban mibe vágtam a fejszét mikor m20-ból akartam kihozni azt amiben én sem gondoltam, hogy kijön, de sikerült, 6 évben tellett míg eljutottam addig hogy nem kellett motort cserélni az autóban ilyen teljesítmény mellett(600Le) de!!
mechanika úgy néz ki rendben most az elektronika jön, de ez nem az én asztalom!!
nem bánnám már ha több BMW-s lenne a drag versenyeken!
2012ben csak úgy tudtam elmenni versenyre ha kifizették! (szélmalom harc)
a drift megölt mindent szerintem!
a drag racing egy zárt csoport mint versenyzőként,mint szurkolóként!
az orrmaszk akkor abban a pillanatban tetszett és akkor amit szerettem volna nem volt rá sem keret sem idő sem energia , de meg kellett csinálnom egyben mert 1/4 mile után nem tudtam levenni róla a géptetőt
az ajtó pedig nyílik kívülről is de be volt zárva belülről!!
a kaszniban pedig nem megy ü.a. vezeték!!!!!!!!!!!!! és soha nem is ment(tájékozódj legközelebb vagy csak simán gyere és kérdezzd meg tőlem)
egyetlen egy rossz akaróddal nem találkoztam még és senki nem bunkózott le téged, de nem válaszoltál a levelemre és ezért gondoltam azt amit leírtam.
Akinek nem inge ne vegye magára, de valami azt súgja, hogy rám is gondoltál ebben az ügyben.
Nekem még nem kellett kitolni, visszahúzni az autómat egyszer sem, mindig vissza vittem a depóba,mert csak mechanikai bajok voltak vele,azzal meg visszament, most az elektronika kezd szórakozni velem ami új ,(4évig mentem ezzel a kábelköteggel,compival eddig hibátlanul) már a kontroll megtörtént délelőtt, a mechanika rendben így a kábelköteg megy a szemétbe, a compi pedig ellenőrzésre, mert ezeket én nem javítom hanem cserélem jobbra-erősebbre.
A biztonságról pedig annyit, hogy nálam is az első helyen, és szerintem be is bizonyítottam a rajtba!!
Én adtam az ember kezébe az én poroltómat és mire használni kezdte már ott álltam mellette pedig a jobbos ajtóm reteszelve volt ne hogy ki tudjon nyílni menet közben mert nagyon könnyű.
Attól függetlenül biztos van mit tanulnom még az egészről de rajta vagyok ahogy a határaim megengedik.
üdv
Gratulálok mindenkinek a fasza eredményekért, nagyon jó versenynap volt
köszönöm én is a gratokat
a kasztni és a futómű 1000%-an levizsgázott, a motorra egy kis finomítás ráfér de ezt majd a hozzáértő barátom befejezi, de alakul most már végre
bízom benned ha így sem akarja akkor jön a titkos fegyver
remélem még ebben az évben kimegyek pár versenyre, ha minden igaz 1 hét múlva kezdődik a teszt.
nem veszem a szívemre ne aggódj.
tied hogy áll??