timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.01.14. 21:34:19 (27
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Mexx, you are more a German than Austrian!  Széles vigyor  Széles vigyor  Széles vigyor  (Typically Germans are soo afraid from the GB parts. Mosolyog )
Have you a link to this 752g brake discs? It is a kind of CF part?

Trolley Jack: what's up with that? Or this contact is dead?

Bye: Yas.

 
Re: (26)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.01.14. 20:02:09 (26
Felhasználói profil
11.22 @ 198
Dear carlosracing

Sounds nice, but I would never use parts wich are made to Great British standard Bawling  .
I prefer wilwood btw my long time friend and hardcore racer Harry, who´s a real addicted
to British parts has swichted to wilwood  Big grin . But as weight is my worst enemy I used Tokico
this time were the 4 pot callipers weight 792g and the 276mm rotor 752g.
My target weight with driver and fuel is 1300 lb (4U) or 580 kg !!!!

So DoD MeXX
 
Re: (25)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!