timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
 ave
válasz erre 2007.12.01. 20:15:33 (1061
Felhasználói profil
12.88 @ 175
>Ez szerintem 10:5:1...

Dehogyis, csak egy henger ket kipufogoszelepe nem a hengerfejben kerul kozos csatornaba, hanem a kipufban. 
Re: (1058)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.12.01. 18:39:15 (1058
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Ez valóban nem semmi egy csomópont!
De amint látom, mig nem hozzák őket össze, addig még fel is bővitik a csöveket! A hengerenkénti leömlő az egész rövid! Röktön összehoztak 2 hengert és az megy végig mig nem találkoznak ez inkább ugy néz ki,hogy rövid elsőszakasz, hosszú második szakasz és ugy egybe!Ez szerintem 10:5:1... A 10:1 az nem ugy nézett volna ki, hogy 10 különálló cső megy egybe? Ha már 10 hengeresről beszélünk! Itt mindenféleképpen 2 hengert párba összehoz! 
Re: (1056)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!