timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
 ave
válasz erre 2007.02.05. 19:43:09 (130
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ez teves gondolkodas.

Az evek segitenek.
1967-ben az F1 mit tudott???      Siman verik a mai amator tuning vasak.

20 eve talan meg nem is volt CNC.    Most mar kommersz munka.

Motorvezerlesrol nem is beszelve! 
Re: (129)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.02.05. 19:20:16 (129
Felhasználói profil
12.80 @ 170
Odaadnám szivesen a hengerfejem egy F1 motor tervező mérnöknek hogy hozza ki belőle a maximumot.

Szerintem azt mondaná, inkább tervez egy újat )

Ezzel csak azt akarom mondani, hogy nekik olyan lehetőségeik voltak, amik nekünk már soha nem lesznek... 
Re: (128)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!