timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
 ave
válasz erre 2007.02.05. 21:15:40 (134
Felhasználói profil
12.88 @ 175
En ertelek.   De az, hogy te es en milyen autokat tuningolunk, annak semmi koze az amerikai 59 psi-re kepes Suprahoz?

Manapsag barmire van lehetoseg.   Emberek tomor aluminium- meg aceltombokbol marnak ki motorokat!
Vegeselemanalizis, blablabla.  Csak penz kerdese.

Szerintem. 
Re: (131)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.02.05. 19:57:42 (131
Felhasználói profil
12.80 @ 170
Értelek én mire gondolsz.

Viszont nem tudom hogy te érted e én mire gondolok. Mi széria autókat tuningolunk, adott elemekkel, amiknek nagy részét le tudjuk cserélni. Viszont ha pl rádöbbenünk egy bizonyos teljesítményszint felett, hogy ezzel a hengerfejjel pl. felesleges tovább fejleszteni, nem lesz lehetőségünk hogy gyártassunk egy olyat, amivel lenne továbblépés. Nekik volt!  
Re: (130)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!