timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
 ave
válasz erre 2007.02.07. 13:04:46 (138
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Aki -mint en- asse tudna mivan, itt van jopar cikk, amiben kepek is vannak a dologrol:
http://www.ststurbo.com/magazine_articles


Nagy marhasagnak tunik ez az egesz.   Burnout alatt tiszta gumifustot szivhat a motor.
De nem is ertem, miert jo hatraszenvedni az olajat, majd valahogy visszapumpalni.
Nem fer el a turbo elol, vagy mi? 
Re: (136)
válasz erre 2007.02.07. 13:02:56 (137
Kicsit utánanéztem ezeknek a setupoknak...Csak valszeg elég felületesen.Mitől jók ezek, ha ennyire hátra rakják a turbót? Persze az olcsóságon és a (viszonylag) nagy nyomatékon és a hatalmas turbólyukon kívül... 
Re: (136)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2007.02.07. 12:45:00 (136
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Idézek az új, 2007-es NHRA szabálykönyvből:

Stock Class
· Exhaust system for turbo applications, aftermarket header permitted. Turbo must be located in engine compartment.

Elég kemény hadjárat indult az STS rear mount turbós setupok ellen 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!