timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2009.01.02. 19:08:01 (1458
Miért hagyják meg az eredeti elejét? Azt hinné az ember, hogy ilyen erőhöz már csak a csőváz lehet jó... A képek egyébként jól jönnek az ilyen sötét téli estéken. 
Re: (1456)
válasz erre 2009.01.02. 14:57:16 (1457
Reméljük sikerül nekik!  
Re: (1456)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2009.01.02. 14:47:34 (1456
Felhasználói profil
12.06 @ 188
Közben van már pár infó, illetve kép a 2009-es Klasen projektről. Széles vigyor
H Astra 2.0 turbó. Szeretnék 900 kg-ra kihozni, vagy inkább alá.
900+LE-t céloztak meg és konstant 9-es időket, illetve idővel legalább egyszer egy 8-as idő.
Marad a fronthajtás, de egy amerikai 3-sebességes drag-váltót rendeltek bele, ami január végén érkezik.


 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!