timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2009.01.02. 21:06:22 (1460
Ezt értem, hogy miért választják a gyári kasztnit, de ahogy elnézem, minden merevítő elemet eltávolítottak amit csak tudtak. A csövezés már készen van?

A kadett pedig hubaz+... az ilyen esetek a legidegesítőbbek. 
Re: (1459)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2009.01.02. 20:56:07 (1459
Felhasználói profil
12.06 @ 188
Nekik ez reklám és a Klasen szerint a vásárlók szemében sokkal hitelesebb, ha ők is egy gyári autót vesznek alapnak egy csövázas kasztni helyett.
Másrészt pedig gondolom valamilyen szinten szponzoráltak nekik vagy alkatrészeket, vagy az autót, vagy mindkettőt.
A motor építése is már halad, de arról még nincsenek képek, illetve még nem publikusak. Széles vigyor
Nagyon kíváncsi leszek a motor teljesítményére és az első eredményekre. Mosolyog
Épül még pár komoly Opel, de 11 alá szerintem nem sok fog még becsúszni.
Talán ő, meg még egy Kadett, mert most télen ismét életre fog kelni. GT35R Széles vigyor
Tavaly, miután több mint 600 lovat nyomott padon, az első rajtnál fennakadt a dugattyú az olajszivattyúban és aprófát csinált a motorból. Komor
 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!