timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
 ave
válasz erre 2009.01.25. 12:05:30 (1479
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Re: (1477)
válasz erre 2009.01.25. 11:00:38 (1478
Felhasználói profil
18.20 @ 120
A munkájában az autó van azok az épített vilnietisek, amiket Jeľij Chmelevskij elhatározott, hogy visz azon, hogy nekik mi nincs, kívül eddig cselekedtek - Európát és ugyanazt utazza be másik országokkal a sudalyvauti képviselői versenyeznek. Több kettőnél évek, az autót építik Litvániának már áprilisban kezdődnie kellene.

Sportautó-versenyző a Jeľij érdeklődés tizennégyet kezdett el évek, és vitatta azt az érdeklődés csak ebben a területben növekedésre. Az ember azt mondta, hogy minden sokféle dologgal kezdődött hogy javul, melyik nőtt egy komoly munkává, ami ma már maga nebeįsivaizduoja, később. J Chmelevskio szerint, egy kevés építési munka autója nem elég, mert mindent felvált egy szerkezet miközben a részletekre használ egy sportautót.

Autóépítési lenktynininkui nincs idegen, mert neki javítania kellett az autógyártót, Volkswagen Corradót. Későbbi, a jármű, egy külföldi rengtoseversenynél és a nyert díjaknál részt vett többen.

Az a tavaszi utazás, amit įvyksiančiai előkészített, az autó az előfutárként ugyanaz a modell, csak kissé szélesebb hogy szállásolja el a sportverseny kerekeket. Ez a jármű tervezett Yu Chmelevskio és a segítsége: Lényeges könnyűbbé tenni az autót, mert képes, hogy gyorsabb pályát fejlesszen a kívánt sebességre és jobb eredményeket az utolsó körben valósítson meg.Kita prieľastis, dėl kurios ryľomės ią pagrindų surinkti ąį automobilį, yra ta, kad tradiciniai lenktyniniai bolidai atsieina labai brangiai, o pigūs nėra kokybiąkis ir patikimi.“
Ryľomės egy másik oka, amit gyűjtöttek az autóból, az a hagyományos verseny tűzcsóva kint nagyon drága, és olcsó van nem egy jó minőségű és megbízható. "

A Lenktynininko nézet, Litvánia egy kicsi sportautó az eseményért, annyira műsoron van az sok raliste a vendégországba kell mennie.

A külföldi piacok többféle tevékenységet ajánlhatnak a sportautóért. Úgyhogy messzi Oroszország nem lehet annyira elégedett, mert több mint az évek csak néhány események. De elégedett vagyok, hogy máshova megyek, mert a versenytársainknál sokkal több van az országban. Startuojant körülvett nagyobb Rivals által sok sportban és az Excitement emelkedésekben megkísérlik megvalósítani a legjobb eredményeket , - mondta J Chmelevskis.

Megfelelő lenktynininko az autótervidő a pénzügy elérhetőségétől függ - az több ők vagy, az gyorsabb tudod termelni a kívánt járművet. Ezelőtt, egy versenyautó-versenyző, és hozzájárul és EAMW Motorsport csapat a gyár egésze miatt kellene lenni nem egy, de sok emberi kéz.

A szerkezet egész időszaka alatt az eljárás bonyolult keretgyártás és terv volt. Sugaiąome jelentős idő tervbe, ahol nekik termelniük kellett a több külső fajta műanyagot. Dragui előkészült az autónak világosabbnak és erőteljesebbnek kellene lennie. Ilyen járművek kellene lenni sokként vagy több lóerőként, ami a járműsúly, - mondta J Chmelevskis.

Eddig, versenyző még mindig nem tudja, hogy hány kilométer fogja legyőzni az új autót, de bizonygatta, hogy az Anglia ténylegesen hatókörzet, ahol a verseny kezdődni fog.
Új gépjármű-nyilvántartás-központ Regitrát be fogják jegyezni sportautóként, ami találkozott a követelmények közül mindegyikkel.

J Chmelevskis nem gyakran rejti el azt magas kamatautosportu miatt a hozzáférési idő családnak és barátoknak. Magabiztos versenyzőként nem tud enélkül élni, mert az öröm ez nemcsak vezetést, de az autó szerkezetét is nyújtja.

Mi az új versenyzőnél a verseny után lesz a jármű, tudna mondani, de arra számítja, hogy képes, hogy eladja azt. De fogadtatás után egy javaslat, hogy építsenek egy másik versenyautót hogy csak vegyék ezt a munkát, ha ez ugyanazt az autómodellt tehetné.
Azért hogy lenktyninink± támogass, okozz örömöt e-mailnek: jurka@corrado.lt


Hááát sorry ennyi sikerült...kicsit töröm a litvánt Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: (1477)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2009.01.25. 10:11:06 (1477



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!