timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2009.06.02. 21:58:26 (1615
Felhasználói profil
12.06 @ 188
Csak nem bírtad ki, hogy felrakd? Nyelvet ölt
Én meg akartam várni, amíg meglesz a Klasen-féle szívósor és felprogizzák neki rendesen.
Akkor elvileg még úgy 100 pónival lesz erősebb.
Ez még csak a gyári (szar) szívósoros, beállítás, kis nyomással. 
Re: (1613)
válasz erre 2009.06.02. 18:58:21 (1614
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Komoly rezonancia volt már 3 kilónál... Mosolyog  
Re: (1613)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2009.06.02. 18:53:34 (1613

 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!