timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2009.08.16. 17:53:46 (1711
Felhasználói profil
12.06 @ 188
Ezután az elváltás után nem sokkal megadta magát az 1.8.
Most egy 3000 V6 24V van benne, ami állítólag szintén 1000+ LE-s.
http://www.ame-racing.de/dragracer/galerie-R30.shtml
Amúgy ezt az 1047LE-t, amit még tavaly mértek, a legtöbben nem hiszik el, mert egyrészt az ideje és a sebessége se indokolta (tavaly 9,3@238), másrészt pedig azon a padon, ahol a Polot mérték, mértek már gyári autókat átalakítás nélkül 50-60LE-vel erősebbnek. Az mostani ideje és sebessége alapján már inkább hihető ez az 1000LE feletti teljesítmény.
Az tuti, hogy nagyon komoly a technika ebben a gépben, de ha ez egyszer elszáll, akkor ott nem marad semmi, csak konfetti. Rengeteg lemezt kivágott, a már gyárilag se túl stabil 1-es Polo kaszniból, ilyenkor egy rendes bukócsőnek magától értetődőnek kellene lennie, már csak a saját maga védelmében is, de ebben még az sincs. Szemforgató  
Re: (1706)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2009.08.15. 16:08:50 (1706
1.8 liter 16v turbo 1.9-es tdi blokk van visszaperselyezve.
1047ló, összkerékhajtás olyan mint az egyém.
920kiló  sofőrrel együtt.
Szerintem képes a 7-es időre is. 
Re: (1698)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!