timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.10.14. 07:46:52 (2019
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Én azon csodálkozom,hogy ha tényleg ilyen a görbe,egyáltalán ilyen eredményt tud menni.Gyakorlatilag 6000től kezd nőni a teljesítmény (itt 209) és 8000-ig használja,itt esik vissza 770-re.Vajon milyen váltó kell ehhez,hogy 2000 rpm-es sávban tudja tartani?  
Re: (2016)
válasz erre 2010.10.14. 06:22:04 (2017
Felhasználói profil
9.78 @ 238
ave...ez nem teljesítménygörbe.... Mosolyog
ez egy fos.. Mosolyog már bocsánat...
vagy csak mi vagyunk simán rohadt ügyesek
9K-t magyaráz valahol....

most már rohadtul érdekelne milyen erősek a mi autóink.... Mosolyog
 
Re: (2016)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
 ave
válasz erre 2010.10.14. 00:50:45 (2016
Felhasználói profil
12.88 @ 175
A fekpados meres (video is van)
http://www.woken.se/wok/2009/bromsning09_e.htm

Ez meg egy "gorgospados" meres:
http://www.woken.se/wok/2010/dyno_pbz_e.htm
Itt ez egy WHP gorbe 781WHP, es ez a pad nem csuszik meg (kerek leszedve a meres alatt), szoval nem csalhat elvileg.  Nagyon hegyes, bar az lehet, hogy versenyen joval tovabb forgatja.
De akkor tenyleg nem ertem, miert "csak" 249 a legjobb trapje. 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!