timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.07.02. 16:35:30 (391
"RWD-ben a tetejehez 8.2@280 kellett, Ford Thunderbird. " Ez megvan videjon ugye ? :-) 
Re: (376)
válasz erre 2007.07.02. 09:08:20 (387
Felhasználói profil
9.78 @ 238
A ford 8.1-et ment......csak hogy korrekt legyen

azt nem is merem megmondani milyen motorvezérlést használ.........

majd meglássátok 
Re: (376)
válasz erre 2007.07.01. 23:50:56 (378
Felhasználói profil
12.25 @ 180
Szuper!!!  Sikerült amit vártunk-reméltünk!!  Nagy gratula Sanya!!! 
Re: (376)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2007.07.01. 23:21:06 (376
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Na. Vegre tudtam beszelni Sanyaval. Remelem nem banja, hogy riportolok. 11.3@214. Top qualifier, tipikusan turbos Hondak az ellenfelek, az elso negy helyen ilyen autok, otodik qualifier a szloven all motor Civic 12.0-val. Jellemzoen 2.0 turbok. Elodonto nagyon szorosra sikerult, 9 ezred. 227-es celvonalikat tolt az a Civic. Donto simabb, 2 tized koruli elony. A vegso 16-os tablara nem allt ki, ami szerintem is egy jo dontes.

RWD-ben a tetejehez 8.2@280 kellett, Ford Thunderbird. AWD-ben 9.0@260, itt a lengyel Ty nyert. A mar emlitett sved Sy 9.3, de eldobta a motorjat. Sanya kommentjere regalva megjegyeznem, hogy az a jarmu valoban V6, de a koltsegvetese a harom leggyorsabb magyar jarmu szumma koltsegvetesevel ossze merheto... Csak a fotengely 700eFt. FYI. 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!