timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
 ave
válasz erre 2007.07.03. 09:10:49 (410
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Amit a traktor huz maga utan, az negy dragslick, levagott oldalfallal.
Odapreseli a palyahoz, igy keni oda a gumit az aszfaltra.
Elotte fujnak a palyara nemi ragacsot, az segit a meg gyorsabb 'gum-transferben'.


Egyebkent sajnos nagyon keves volt amit feltettek, osszesen talan 6-7 orat forditottak erre. (Napokig tart rendesen megcsinalni)   Az aszfalt nagy szemu kavicsos volt, amiben sok az ur, es azokat egyaltalan nem sikerult kitolteni, de ahol volt rajta gumi az sem ragad igazan. 
Re: (407)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.07.03. 08:28:45 (407
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Ave!

Mi történik épp a képen? Gondolom pálya kezelés, de pontosan hogy és mi?

http://www.interneka.lt/gallery/King-Of-Europe-2007/IMG_5531 
Re: (406)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!