timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.01.01. 18:14:34 (46
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Teljes kipuffancs kell dobbal egyetemben. De kell pl bukokeret 11.49-tol, teljes cso 9.99-tol. Akumulator helyzete szinten nem mindegy. Nem lehet az utasterben, ha csak nem igy volt eredetileg megalmodva a jarmuben. A nem gyari cuccoknak bizonyos szabvanyoknak meg kell felelniuk, mint ahogy a ruhazatnak is. Gumca nem lehet teljes slick. 'E'-s vagy DOT legal kell. De csak ugy szemezgetek... 
Re: (45)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.01.01. 18:09:35 (45
Felhasználói profil
12.17 @ 204
Magyarul ha lehet angol tudásom O   Szomorú  
Re: (44)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!