timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
 ave
válasz erre 2007.07.11. 10:54:15 (482
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Na ez nekem bejott volna, 85 kW helyett 160 csak eleg valamire.
Persze POSnak megjobban, bar ugye o jelentleg csak virtualracer. Asszem 75 -> 200 kW 
Re: (480)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.07.11. 09:48:42 (480
Felhasználói profil
13.77 @ 156
A forgalmiban szereplo (gyari) teljesitmeny alapjan lettek kategoriakba sorolva az autok E-tol A-ig.

E -50kW
D 51-80kW
C 81-110kW
B 111-150kW
A 151-180kW
A+ 180kW felett

Egyenkent indulva voltak a futamok es mindenki 2 mert futamot mehetett. Igy allt ossze az elso 3 helyezett. Mivel orsszaguton mentunk, nagyon csuszott (sima feluletu (kopott), bitumen szegeny, ut bogarhat), 2. vegeig kapartam. A kocsi orra az arok fele huzott folyamatosan.

Eredmenyek itt:
http://www.tuningklub.sk/_tks_item.php?idpr=1&idc=7&idi=620 
Re: (478)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!