timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.07.13. 11:49:16 (498
Felhasználói profil
10.89 @ 200
Nem terveztem 10 secesnek az autót ,ezért nem került bele cső stb....
Igy évközben inkább a fejlesztésre koncentrálnék szivesebben mert lenne mit csinálni.... 
Re: (492)
 ave
válasz erre 2007.07.12. 23:00:19 (493
Felhasználói profil
12.88 @ 175
De azt is alairom, hogy lehet vannak olyan pontok, amiket nehez hova tenni.
pl. muszerfal?     4pontos ov, cso es sisak mellett nem latom be miert is kellene. Talan nem biztonsagi oka van? 
Re: (492)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
 ave
válasz erre előzmények 2007.07.12. 22:55:42 (492
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Azt tok elfelejted, hogy ezek a cuccok a te erdekedben vannak az autoban, nem jatekbol.
Aze 10mp-s auto nem olyan kispalya, mint egy 16 legzsakos dizel Audi.
Nem nagyon kellene forditva csinalni, hogy eloszor legyen egy komoly baleset es serules es utana irjuk elo ezeket.
 
Re: (491)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!