timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.07.13. 20:51:01 (510
Felhasználói profil
14.27 @ 151
Nem ezekre az extrém esetekre gondoltam,hanem amelyek helyben orvosolhatok pl.tuzoltokészulék.Szlovák részrol /már ha megy valaki/ tolem "extrémebb" biztos nem lessz.Egy pár dolgot még átalakítok,és akkor velem sem lessz baj. 
Re: (506)
válasz erre 2007.07.13. 20:36:27 (507
Felhasználói profil
12.85 @ 175
féreértés ne essék ha valaki jóbb akkór őő a jobb és ez az időkőn múlik ,de cha valaki azé jobb mert szabálytalan akko most mi van ,pl.nekem meg van a verseny tank má rég óta de azért nrm került be mert nincs pénz tűzálló overállra. de van műszerfalam is ,és így a 2, csupán heveny számítás szerint is 40-kg -.akkó most annak aki vér versenyző annak nem kőő tovább magyaráznom hogy mit jelentene időben ,és nem kellene felyleszteni és csak ugyröpködnek a 100-ezrek hogy csak na!!!!!!!!!!!!!!!! 
Re: (506)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.07.13. 20:29:33 (506
Felhasználói profil
12.85 @ 175
TOD ÉN CSAK ARRA LENNÉK KIVÁNCSI HA ÉN MENNÉK ÁT HALYEZETT TANKAK RUHA NÉLKÜL,VAGY KIVÁGVA ,STB ,STB, STB,AKKÓ ENGEDNÉNEK MERT A VERSENY SZAB ,SZERINTEN NEM MAGYARÚL IS OSZ JELENTI VAGY NEM !???????????? 
Re: (504)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!