timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.09.30. 17:06:01 (767
Én a 10,94 es időre értettem, hogy akár az ellenfele is lehetne, az hogy ez hány lóerőből, meg milyen nyomáson sikerült neki az már az ő dolga, de mindesetre Honda Civic, és nagyon hasonló időt fut mint Sanyi.

"Ha Sanyi 150 kg-val nehezebb lenne" akkor be se férne a kocsijába

Szaby én tudom hogy nem jobb, nem is azt irtam  
Re: (763)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
 ave
válasz erre előzmények 2007.09.30. 16:18:08 (763
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Na persze 660 WHP.     Akkor miert csak 1.4 barral megy?

Egyebkent 600 WHP 2 baron, akkor nagyjabol 480 WHP 1.4 baron.   (oke, ez nem igaz teljesen, valoszinuleg meg tobb is, mivel a kompresszor hatasfoka gondolom 1.4 korul magasabb, mint 2 baron.)

Sanyinak 400 is eleg volt ugyanehhez.

Ha Sanyi 150 kg-val nehezebb lenne, akkor se kellene tobb mint 450 WHP.

Hogyisvanez. 
Re: (761)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!