timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
 ave
válasz erre 2007.10.30. 23:56:39 (849
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hat, ha az elso kereken nincs suly, akkor hol van?  

Az egyik videon latszik is, hogy az egvilagon semmivel nem rajtol jobban az osszkerekes, mint egy jo RWD, jo korulmenyek kozott.

Termeszetesen rossz palyan lehet celravezetobb egy peres felnis kerekszett, kemenyebb rugozassal, de alapvetoen ha lehet hatratenni tobb sulyt, akkor azt hatra kell tenni.  (ezt dinamikusan  athelyezesre ertem)

A Techart nem billegett semmit, neki nem is kell a farmotor miatt, de egyebkent szerinted azt dragra terveztek?   
Re: (848)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.10.30. 23:36:16 (848
Hát a Techart sem billegett semmit, azok mondjuk csak tudnak valamit   De az audik hintáznak rendesen. Annyit azért el tudok képzelni hogy nem árt ha jobban tol hátulról, de gyakorlatilag ilyen mérleghelyzetben mennyit segit az első hajtás ? Az már szinte csak kapirgál, nem ?  
Re: (847)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!