timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.11.01. 19:53:40 (879
Felhasználói profil
14.94 @ 148
Vágomén, hogy kapirgál. De sose értettem, hogy akkor miért gyorsul fel.
Na mindegy. Velem lehet a hiba.

"ha lesz ilyen autód megtudod"
Remélem meg fogom tudni.  
Re: (874)
 ave
válasz erre 2007.11.01. 19:52:21 (878
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ezt en mind elfogadom!  De Bobo kerdesere az a valasz, hogy nem erdekelt?
 
Re: (874)
válasz erre 2007.11.01. 19:36:12 (876
Felhasználói profil
9.67 @ 241
és legalább olyan stabil mint a leggyorsabb 
Re: (874)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.11.01. 19:28:56 (874
Felhasználói profil
9.78 @ 238
figyi,amit kitűztem magam elé azt véghezvittem.
biztosan lehetett volna jobb is,de nem érdekel.
én azt gondolom egész évben fejlődött minden,sajnos az évvégére nem birta minden 100%-ban de igy is tulszárnyalt mindet amire tavaly gondoltam..........

azt gondolom meg lehet kérdezni az erős FWD-s kollegákat mennyir egyszerű egy ilyan autóval rajtolni.
ha jol tudom az enyém a 3. leggyorsabb a mezőnyben.
legyen ennyi elég egyenlőre. 
Re: (873)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!