timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
 ESI
válasz erre 2007.11.19. 19:34:43 (973
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Mégsem UNCSI?  
Re: (963)
válasz erre 2007.11.19. 17:27:53 (966
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Ezek szerint az összes olyan motornak is pontatlan a gyújtása, aminek a rotorját a vezérmű tengely hajtja? (pl honda)  
Re: (963)
 ave
válasz erre 2007.11.19. 17:18:19 (964
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Erdekes ez a mocorgas, erre meg nem gondoltam.
7 fok az eleg extremnek tunik, jo tudni.
Mondjuk masodlagos tiggernek tokeletes a veztengely jelado is.
Btw. a te motorodon is csak secondary a CAS? 
Re: (963)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.11.19. 17:05:17 (963
Felhasználói profil
11.18 @ 203
elég sokat "mocorog" a szíj miatt.egyes számítások szerint + - 7fok.ez strobival elég jól kimutatható.

A kivett motor padon mérve 976Le volt.Vigyázzunk a rövidlöket fogalmával,jelenleg 4 féle főtengely van az 5 hengeres mocihoz. 77.4, 86.4 , 92.8 , és a "Diesel" 95.5.
Azt hiszem Jens 86.4-el megy,de utánnakérdezek,engem is érdekel a téma.
(Emmeg hogy lehet? LOL) 
Re: (962)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!