timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.07.11. 13:38:41 (11151
Igazából sok értelme nincs ennek az EGT  figyelősdinek...akkor látom értelmét, ha minden hengerre teszel egyet és nézed a különbségeket....AKKOR tényleg okosodni lehet belőle...mezei motor hangolásánál az O2 és a gyertyák a mérvadóak...feltéve, hogy maga a rendszer megfelelően van kiépítve (hot side méretezés, turbina trim stb) ...de ez csak az én véleményem...ahány ház, annyi szokás... 
Re: (11150)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
 ave
válasz erre előzmények 2008.07.11. 13:31:45 (11150
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Pedig nagyon sok teszik utana, de valoban elotte kellene.
Ontveny leomlokon ennek megoldasa okozhat problemat, talan innen ered ez a szokas.
Persze aki mindig turbina moge rakja annak meg az mond valamit.
 
Re: (11146)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!