timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.08.12. 09:41:15 (11347
Felhasználói profil
18.20 @ 120
hát a 6 henger "problémáján" már én is elgondolkoztam +2 dugó +2 hajtókar.......
átgondolom és köszi 
Re: (11346)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2008.08.11. 16:05:24 (11346
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Ha keréken akarsz 400 feletti lovat, akkor csak vr6 jöhet szóba a vw palettából, de ha nem akarsz sokat rákölteni, akkor inkább javasolnék egy 2.0 16v-t, bár abból a 400 le inkább főtengelyen reális, ha utcára kell!
Amúgy a vr6-hoz olcso szinte minden feltöltéshez szükséges alkatrész, mivel amcsiban kedvelik, és ezért van hozzá minden ebay-en! 
Re: (11343)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!