timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.12.14. 00:12:34 (12557
Szerintem mindegy. A neves gyártók termékei kb. hasonló minőséget képviselnek. A meghibásodások 99 %-a user hiba...vagy rossz dugó/ötvözet választás, vagy tune.  
Re: (12551)
válasz erre 2008.12.13. 21:34:40 (12554
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Alap kérdés, h mi az elképzelésed, teljesítmény tekintetében... 
Re: (12551)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2008.12.13. 20:26:38 (12551
Felhasználói profil
12.60 @ 178
srácok, 6 hengeres turbósba milyen kovácsolt dugót érdemes tenni? kitől, honnan és mennyiért?
a gyári töltés 0,5 , 1-1,5 barral lenne töltve. én a JE és a Wössner között vacillálok. 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!