timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2009.01.08. 21:08:57 (12804
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Jézusom mennyi kérdés Széles vigyor

A rugalmasan használható legyen és a 200 lovat tudjon közült válassz egyet.
A kettő együtt nem megy szerintem Unonál.
Mondjuk elég szubjektiv, az hogy kinek mi a rugalmas, mindenesetre nekem nem jött össze hogy 4,5k alatt fürge legyen. Onnan vot értékelhető nyomásom, onnantól ment is, de mindennek nevezném, csak rugalmasnak nem.
Unoban nekem egy Racing volt a legfeelingesebb egy K03-al 1,5bar-on. Az úgy viselkedett mint a gyári turbóval , csak ment is Kacsint

200 Le-nél utcán a legfőbb gondod az lesz, hogy haladj is ,ne csak gumit füstölj.Viszon át fogod értékelni magadban az utcai autó fogalmát ha elérted azt a szintet, ezt garantálom.

A golyóscsapágyasok nem felújithatóak, illetve fődarabjaiban cserélhetőek, amik nagyjábol árban megegyeznek a komplett turbó árával.

De inkább hivj fel pár turbó szervizt (pl: AH turbó, Ferryker) azt ezeket tőlük kérdezd meg, ebben én nem tudok segiteni sorry. 
Re: (12799)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2009.01.08. 18:26:08 (12799
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Helló! Köszönöm a választ! Akkor vagy golyoscsapágyast vagy a meglévőt megcsináltatni! Az uno motorra te mit ajánlaná gt25r vagy gt28r és milyen a/r értékkel, hogy rugalmassan használható legyen városban is és 200lovat tudjon stabilan illetve a felett is? A golyos turbok nem felújíthatóak? lletve azoknak milyen az élettartalma és milyen módon megoldott a támcsapágyazásuk? A golyós vagy a siklós tuningra átalakítva jobb-e ár és élettartalom szempontjából? Te tudsz olyan helyet ahol normálisan felújítanak egy siklócsapágyast illetve átalakítanak tuning célokra? Válaszodat várom és köszönöm!
Üdv mindenkinek! 
Re: (12793)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!