timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.01.23. 11:51:24 (1311
Ha jólértem a bácsit, akkor utcára is akarja vinni, meg pályára és dragra is. Street legal lesz, vmi ellenőrzést is emlegetett... Ez a svéd valóság: csövázas autó utcán. Ahogy elnézem, tulajdonképpen egy allround versenygépezet lesz, mert akár még drift-re is potens lehet, bár rövid a tengelytáv. De a megvalósítás... szeretnék én ilyen futóművet, meg vázat tervezni és így kivitelezni... Zokog  Dühös  Szégyenkezik  
Re: (1306)
válasz erre 2007.01.23. 10:02:07 (1308
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Öööö, na akkor def. mi az alacsony... Mosolyog
Nem az olyan 1000-2000-es tartományra gondoltam, hanem pl. 4000-nél lehet nyernek valamit. Ha induláskor oda visszafulladnak (márpedig miért ne?), akkor biza nagyon jól jön ott minden egyes Nm!
Lehet azzal többet nyertek, mint az esetleges +2LE-vel a tetején! Kacsint  
Re: (1306)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2007.01.23. 09:52:15 (1306
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Értem mit mondasz, de ez az autó gyorsulási versenyekre épül nem?
Ott pedig nem igen használják az autókat alacsony fordulaton és az a minimális nyereség is fontos lehetne, bár akkor alacsonyabb fordulaton biztos nem műkődne normálisan a szekér. 
Re: (1301)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!