timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2009.01.30. 19:32:23 (13091
Felhasználói profil
10.01 @ 219
"de nem értek hozzá" - ne hazudjál gyík Mosolyog másrészt ez a szöveg tőlem hihető nem tőled. Széles vigyor  
Re: (13088)
válasz erre 2009.01.30. 19:29:28 (13090
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Azt tudom már hogy 0-1V
de ez a keverék képzési arány amit a gyár leír nekünk több "fórumon"
Az érdekelne hogy mennyi az az arány 0.9x vagy kevesebb? 
Re: (13088)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2009.01.30. 19:26:38 (13088
Felhasználói profil
9.78 @ 238
a gyári szondák keskeny sávúak (0-1V) a régebbiek legalábbis tuti....

a széles sávú pedig 0-5V...

szerintem nem tud mit kezdeni vele.....de nem értek hozzá Széles vigyor  
Re: (13086)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!