timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2009.02.01. 21:55:45 (13168
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Csaba , nem hisz ezekben.Szerinte jó úgy ahogy kifejlesztik ezeket.Nem is gondolkoztam bevonattípuson még , csak fejlesztésben gondolkozom , ha nagyon ráérek majd az idényben... 
Re: (13167)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2009.02.01. 21:51:59 (13167
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Ja, csőlátásom van... Széles vigyor
Csapszeg okés, meg gyakorlatilag minden olyan alkatrész, ami acél-alu kapcsolatban mozog!
Gyűrűket nehogy, annak nem jó! (tapasztalat... Szomorú )
Siklócsapágyakon meg se állna, szerintem! De azt sem kell, azon eleve van bevonat!

...gondolom a wcc bevonatról beszélsz, ugye? 
Re: (13166)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!