timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2009.02.08. 13:58:54 (13247
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Sajnos én is tévedtem,a pop off tényleg ott van ahogy írtátok,de a feladata számomra még mindig rejtély.... 
Re: (13242)
válasz erre 2009.02.08. 13:46:24 (13244
Felhasználói profil
18.20 @ 120
hát az rádférne Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor

na mi a helyzet megasquirt fronton....bennt van már ??? 
Re: (13242)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2009.02.08. 13:42:49 (13242
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Kérdés az,hogy ha a folytószelep után van,és azt bezárom (pl váltáskor),a turbó a tehetetlensége miatt tovább forog,és nyomja a levegőt,ami nekiütközik a folytószelepnek,akkor mi védi a turbót és mi a lényege a folytószelep mögött lévő lefújónak,mikor a motor kb 2 fordulat alatt kiszívja egy átlagos méretű szívósorból a levegőt...Kíváncsian várom a választ,hátha tanulok valami okosat. 
Re: (13241)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!