timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2009.02.19. 23:21:48 (13307
Felhasználói profil
10.72 @ 207
utcára szerintem nagy. főleg gyári comppal

persze ha 3-ban vadászol akkor jó lehet Mosolyog  
Re: (13274)
válasz erre 2009.02.12. 10:38:18 (13275
Laci barátom használt 1.4-es punto-n GT25R-t, kemény 1km-ig. Zokog ( levált egy salakdarab a kipuffbó, oszt elvitte a lapátokat nyaralni. Dühös

3000-nél már indult neki, használható nyomása ( 1 bar környéke ) 4000-4200-nál volt.

( szerintem azok a csigák indulásra kb olyanok, mint az enyém, csak a GT25R hamarább pörög fel! ) 
Re: (13274)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2009.02.11. 23:03:13 (13274
Sziasztok!
Puntosok fórumán már kérdezősködtem, mert az Unomban meghalt a turbó és most majd motor kivét-átnézés, megfelelő dolgok cseréje lesz, valamint turbócsere és felmerült egy turbó, a Gt25R, ezügyben szeretném a véleményeteket kikérni, hogy mennyire lenne megfelelő a kocsimba, elsősorban Rád, Crybaby-re számítok, mert Te is ilyet használsz az Unodban. Olyan karaktert tud-e ez a turbó, mint a K04, mert az hamar töltött 2500-on 0,5 bar és nem esett a nyomás magas fordulatszámon sem. Köszönettel: princodvd 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!