timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2009.02.19. 23:24:25 (13308
Felhasználói profil
10.72 @ 207
semmi nincs ezeknél kerámiából, nissan-ank volt egy szériája amin kerámia bevonat volt, de tudtommal a tengelyen, de a skyline tudorok ezt jobban vágják 
Re: (13278)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2009.02.12. 22:23:12 (13278
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Helló! Hát én ajánlani tudom a gt25r-t mert golyos csapágyas turbo de ugye ennek is vannak hátrányai pl az ára: szerdán beszéltem a ferrykerrel és közzel 260ezerbe tudnák hozni, Cry is árúlja az övét az 120-ezer!! Amit recska is mondott az is igaz mert ezeknek ha jól tudom kerámiából van a kipuf oldali lapátjuk és ugye az rendkívűl sérülékeny tud lenni! Az 1.3-as uno kipuf csonkjához közdarabbal együtt van eladó benzines-olajos-vizes Garrett Gt20/17-etem körülbelül k04 méretű ha nem nagyobb 2.0 saabról való és arra lett rakva egy 20-as nyomóoldal és centírozva,igaz használt de semmi baja fix 40-ért eladó!
Üdv: mindenkinek! 
Re: (13277)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!