timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2009.02.20. 00:24:18 (13310
Felhasználói profil
10.72 @ 207
igen közben énis rájöttem, miközben a kezemben fogom az általad linkelt turbot és nemcsak a tengely hanem a turbina lapátok is bevonatosak Széles vigyor  
Re: (13309)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
 ave
válasz erre előzmények 2009.02.19. 23:45:58 (13309
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ceramic turbine. Conventional high-pressure turbine blades (and vanes) are made from nickel-steel alloys and often utilise intricate internal air-cooling passages to prevent the metal from melting. In recent years, experimental ceramic blades have been manufactured and tested in gas turbines, with a view to increasing Rotor Inlet Temperatures and/or, possibly, eliminating aircooling. Ceramic blades are more brittle than their metallic counterparts, and carry a greater risk of catastrophic blade failure.
(wikipedia)

Letezik ilyen, hogy keramia turbina, "allitolag" a T28 az R34 GT-R-en ilyen.    So they say... 
Re: (13308)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!