timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2009.02.26. 12:08:14 (13351
Felhasználói profil
10.72 @ 207
gyári tengellyel 4000-től kezdett mocorogni, de inkább értékelhetőt 4500-tól kezdett produkálni.

Sosem néztem mettől volt 0,5bar nyomás de az biztos , hogy húzni 4500 alatt nemigen húzott. Mondjuk másik szívósor, másik pillangó, portolt hf meg még egy csomó minden más volt az enyémen.

felhasználó nevem , végére '69' és citromail-es a cím 
Re: (13317)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2009.02.24. 18:45:32 (13317
Neked a gyári kompival hogyan töltött a GT25R, ilyen 2500-nál volt-e már 0,5 bar nyomás vagy az is később épült fel? Ha nem volna nagy baj, akkor msn címet vagy valamilyen más online címet tudnál-e Nekem adni, amin beszélgethetnénk egy kicsit erről? Köszönöm előre is! 
Re: (13307)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!