timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2009.02.25. 15:56:40 (13329
Felhasználói profil
9.51 @ 236
Üdv. H-val nem fog elférni.X profil kell.
Ha gondolod hívj fel,megpróbálok segíteni! 
Re: (13325)
válasz erre 2009.02.25. 09:25:57 (13326
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Esteleg amikor teljesen feladod majd hívd fel DCS-t.

Lehet találkozott már ilyen problémával olasz autós körökben is...

Vagy ha más nem , az én strokerezésemnél a 900-1000ló környékét garantáló hajtókart akartam belerakatni de ugyancsak nem forgott körbe , ezért egy kis vékony gyíkpálca lett berakva ami 650-700-at tud elvileg.

Tehát hátha tud olyat ami kicsit filigránabb és elfér neked. 
Re: (13325)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2009.02.25. 08:09:15 (13325
Felhasználói profil
10.89 @ 200
De ,természetesen.Bár biztos van olyan gyártó aki " vékonyabb" kart csinál ilyen motorhoz.
Pautert nézegettem szimpinek tűnik,de az is csak azt irja "FIAT/ lancia 2.0l 4 cyl. "
eddig mindegyik ezt irta azt mégse okés. 
Re: (13323)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!