timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2009.02.27. 15:38:48 (13386
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Nekem nem szégyen kikapni , sosem volt az.
Én ha az élmezőnyben vagyok akkor jól érzem magam.

Másrészt leírom utoljárra:
Ha az élmezőnyben vagyok akkor fejlesztek hogy szoros futamok legyenek.
Ha 6-8 környékén mozgok és ahoz hogy gyorsabb legyek a súlyom miatt kell + 200 ló ami drága vagy flexelnem kell és kipakolni akkor nincs értelme indulni.

Ennyi.Érted ugye?Esély nélkül minek toljam el padlón ha tökmindegy?2 másodperccel gyorsabb autókhoz nem lehet felérni csak azonos körülmények között.P4 ben már mindenki 10-et megy vagy 10 alját + 9-et a kék.


Úgy gondolom hogy esélytelenül a profiban szórakozni az pénzkidobás egy utcai autóval nekem.
Streetben közelebb vagyok RT , Jeff , GT-R egyéb idei fejlesztésekhez mint amott.Azaz izgalmasabb ez mint ott.

Másrészt gondolhatod hogy mivel január 9.-én leszavaztak ezért nem üldögéltem egyhelyben és tettem azért hogy mindenképpen S5-ben mehessek.A szavazás nekem már későn jött de 73 szavazattal amik jöttek emilen , privátban , carstylingon , egyesületektől hogy mellettem szavaztak segítettem a lobby társaimnak a közös cél érdekében amiért küzdöttünk fél évet... 
Re: (13380)
válasz erre 2009.02.27. 09:59:52 (13383
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Kicsit módosítok: kikapni nem szégyen a jobbtól sehol sem. 
Re: (13380)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2009.02.27. 09:41:46 (13380
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Ez már tavaly is látszott, hogy vannak páran, mégse igazán történt semmi komoly mert senki nem égette magát azzal, hogy foggal-körömmel ragaszkodott az elképzeléseihez. De jövőre már vannak igéretek/lesz megbeszélés erről a témáról, és ha rajtam múlik én a utólagos turbó mellett vagyok.

Tényleg Puma, ezt olvastam egy hsz-ed ben:
"Leszarom hányadik leszek , az első hely nem nekem a perverzióm. "

Amíg nem lehettél street az volt a kifogásod, hogy nincs esélyed a profiban. A streetben kikapni se nagyob se kisebb szégyen, így nem is értem mitől változott meg a szemléleted.

Üdv. 
Re: (13374)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!