timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2009.04.28. 18:25:33 (13641
nekem most bazi dús (0,72 lambda kigyorsításon, afr 10,6 körül), és kb. 25ezret mentem el vele úgy, hogy semmit se mosott le. igaz, nem lambda=1-es kigyorsítás ugye van vagy 0,1% a teljes életciklusban egy ilyen töcögő-cöcögő géppel, mint az enyém. de elvileg itt már bőségecskén le kéne mosnia az olajat, a csoda elméletek szerint. majd szét lesz szedve a motor valamikor, ha lesz végre szívósorom rendes, és akkor kiderül.

talán azért nem növekszik az egt 15,0 afr után, mert ott már annyira szegény a keverék, hogy marad levegő, ami nem lép reakcióba. esetleg az hűt, mint a dús oldalon a benya. persze ez gagyibb hűtés talán, habár nem tudom N2-nek mennyi lehet a fajhője, de az sokkal kisebb szokott lenni, mint a párolgáshő. 
Re: (13631)
válasz erre 2009.04.27. 10:42:16 (13634
Felhasználói profil
13.05 @ 186
"Nekem az volt a fura, hogy állítólag 15-ös AFR után már nem növekszik az EGT."
ebből egyszer egy vitám is volt a tanárommal Mosolyog
ő is ilyesmit magyarázott hogy 15nél nagyon magas a hö, aztán már nem....bármit mondtam akkor is én voltam a hülye, ugyhogy ráhagytam Mosolyog  
Re: (13631)
 ave
válasz erre 2009.04.27. 10:38:42 (13633
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ultra szegeny keverekek direkt befegykendezos motorokban lehet akar 65:1 is. (Ezt gondolom nem tartos ideig) 
Re: (13631)
válasz erre 2009.04.27. 10:12:19 (13632
Felhasználói profil
11.85 @ 188
9-10-nél már jelentkezhet a lemosás problémája. Ami adatokat összeszedtél, szerintem kb jók. A legmagasabb EGT-t mondjuk nem értem és talán egy picit dúsabbra tenném a best powert is. Szal terhelésfüggően 12 és 16 között jó vagy. 
Re: (13631)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2009.04.27. 08:21:56 (13631
Felhasználói profil
13.20 @ 166
AFR téma:
Valami ilyesmit szedtem össze:
Best power: 12.8-13.2
legalacsonyabb emisszió: 14.7
legmagasabb EGT: 15
legkisebb fogyi: 16

Nekem az volt a fura, hogy állítólag 15-ös AFR után már nem növekszik az EGT. Akkor mitől megy tönkre a moci? Vagy azért ahoz is benzin kell, hogy egyáltalán tönkretegye az ember? Mosolyog

Milyen AFR-el mennek a legkorszerűbb, legsoványabb keverékre állított gépek? (Lehet ezek már max. EGT felett vannak?)
Mekkora AFR-nél van az az effektus, hogy a benzin lemossa a henger faláról az olajat?
Lehet hogy ez a két szélsőérték? 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!